Kā iegūt slaidas kājas

Kā iegūt slaidas kājas

Piedāvājam Jums pāris ieteikumus kā īsā laika periodā tikt pie slaidām kājām. Tā, ir pienācis laiks savās zināšanās dalīties ar Jums. Ja Jūs vēlaties būt seksīgu kāju īpašniece, izlasiet un sāciet to izmantot savā dzīvē...

1. Pastaiga pa skrejceliņu, bet ar nelielām trenažiera korekcijām

Kas tad ir šīs korekcijas? Nekas īpašs, tikai paceliet skrejceliņu par 15-20 grādiem. Ar aci Jūs nepamanīsiet lielu atšķirību, bet vingrojumu izpildes laikā šī atšķirība būs jūtama. Veicot šo vienkāršo korekciju Jūsu nodarbības uz šī trenažiera mainīsies no „svara saglabāšanas” uz „svara zaudēšanu”.

Redziet, vingrojumu izpilde uz taisna skrejceliņa ir laba tādā gadījumā, ja Jūs vēlaties svaru saglabāt, vai samazināt ļoti pakāpeniski un lēni.

Tas tā nav, ja Jūsu nodarbības tiek veiktas uz slīpa trenažiera.

Slīpā virsma ātrāk sadedzina taukus. Tā kā Jūsu ķermenis nav pieradis pie pastaigas šādā virsmā, tam ir jāpieliek piepūle, kas savukārt sekmē lieko kilogramu zaudēšanu.

Tādā veidā Jūs ne tikai iegūsiet slaidas kājas, bet arī zaudēsiet svaru.Mēs ieteiktu Jums veikt šo vingrinājumu 20-30 minūtes dienā, 4-5 dienas nedēļā, bet Jūs varat izvēlēties savus treniņus atbilstoši savam fiziskās sagatavotības līmenim un spēkiem attīstoies varat palielināt savu treniņu slodzi.

2. Pakāpieni

Pakāpieni ir viens no sadzīvē pieejamām lietām, kas palīdz kāju muskulatūru nostiprināt un līdz ar to arī iegūt slaidas kājas. Vai nu sporta zālē uz soliņa, vai mājās uz ķeblīša veiciet pavisam vienkāršu vingrinājumu – vispirms ar vienu kāju uzkāpiet uz soliņa, tad pielieciet blakus otro kāju tā, lai jūs stabili stāvētu uz soliņa virsmas. Tad vienu pēc otras abas kājas nolieciet atpakaļ uz grīdas.

Izpildiet šo vingrinājumu 5 minūtes bez apstājas un šī vingrojuma laikā abas rokas turiet uz vidukļa (sānu pozīcijā). Ja piecas minūtes bez pārtraukuma ir pārāk ilgi priekš jums, sāciet ar 3 minūtēm, mazliet atpūtieties un tad izpildiet vingrinājumu atlikušās divas minūtes.

Redziet, nav nemaz tik sarežģīti tikt pie slaidām kājām. Uzsāciet šo divu vingrojumu programmu un veiciet tos nākošās divas nedēļas: jūs noteikti pamanīsiet lielu atšķirību jūsu kāju izskatā pirms un pēc.

Komentāri (2)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Linda
Man ir tada pati situacija tikai ar ciskaam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
20.04.2012. plkst. 19:38
vai varat lūdzu pateikt kādus vingrinājumus varu izpildīt mājas apstākļos, lai samazinātu apakšējo kāju muskuļu apkārtmēru *es domāju ikrus mazākus*. Es san sveru 60kg un esmu diezgan slaida, bet kājas ir mukuļotas. nezinu ko darīt!
07.03.2012. plkst. 13:15

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2017. gada 28. aprīlī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

Seno romiešu, ķīniešu un ģermāņu sabiedrībās urīns bieži vien tika izmantots kā mutes skalojamais līdzeklis

Pasākumi

Merilins Mensons izdod jaunu albumu

Šonedēļ mūzikas izdevniecības “Universal Music” apgādā klajā nācis amerikāņu mūziķa Merilina Mensona (Marilyn Manson) septītais studijas albums “The High End Of Low”....