4 dienu programma spēka un muskuļu masas pieaugumam

Komentāri (34) Augošā secībā

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
viszinis
tieshàm riktìgs bardaks
09.04.2012. plkst. 15:03
edmunds
bardaks nevis programma. Divreiz nedeļā spiešana guļus un pietupieni kā pirmais vingrinajums nekur neder.Neticat man tad pajautajāt zalē kadam normalam vecim kurš vismaz 180kg gan tupjas gan spiež. 7dienas muskulim ir jaatpūšas
27.07.2011. plkst. 20:33
si ir normala prog
05.01.2011. plkst. 14:20
nezinis
ee a visi pa to ēšanu vien , kāds var reāli izskaidrot kas jaēd un cik daudz jaēd, esmu iesācējs, bet trenējos tagad regulāri un pēc šis programmas.
10.02.2010. plkst. 15:51
Nav nekas efektīvāks par pievilkšanos pie stieņa platā tevērienā!!
15.04.2009. plkst. 11:30
Jonnyfitness
Bet Sveiduks par to jocinju prasa kadus 15Ls!!Ja vajag palidzibu,man skype taads pats niks;)
14.02.2009. plkst. 09:05
Jānis
hantelu spiešana, stieņa spiešana sēdus, hateļu razvodkas, šragas priekš trapeces
26.01.2009. plkst. 15:23
guntisv
un kā ar pleciem?
26.01.2009. plkst. 14:41
Jānis
taisi ķagu, pievilkšanos, mugurai piedzenošos
26.01.2009. plkst. 13:32
guntisv
jāni! kas tad būtu tie efektīvākie vingrinājumi V veida mugurai,kā arī pleciem
26.01.2009. plkst. 12:46
ainars
dzeki, maris sveiduks ari dzivs, vins raksta programmas
08.12.2008. plkst. 15:20
neintrals
PAlielini swaru un taisi mazak piegajienus,augs muskulu masa un speks..... Ko winji tur goni,proteina burkas :D
05.11.2008. plkst. 17:39
Jānis
pleciem taisi spiešanu ar stieni, hantelēm sēdus; razvodkas ar hantelēm. Mugurai: stanovuju tjagu, stanovuju no stepa platformas, stanovuju no blokiem. pievilksanos, T stieņa vilksanu utt. a konkrēti tad jāzin ko precizi gribi ko negribi a to nav jega rakstīt tur ir simtiem iespeju!
29.09.2008. plkst. 12:44
kas varētu ieteikt programmu ,kur vairāk akcents likts uz pleciem un muguras
26.09.2008. plkst. 14:26
rasans84
Nekā nereāla, ir ok! Var pie krūtīm pielikt klāt plecu un bicepsu uz 80 pročiem, bet tricepsu uz 60 pročiem! Man kaut kā neizdodas liesu muskulatūru izdzīt, ēdu pareizi, skrienu, bet....4 gadu laikā nekā :)! Laikam tā jau būs, ka 75 % var kaut ko izdarīt sava ķermeņa proporcijām, bet 25 iedzimto- tikai ar ķīmiju svara nodzīšanai! Mošk kāds zin kādu novitāti?
09.07.2008. plkst. 16:20
unreal, šī programma ir vairāk spēkam (ja atkārtojumi ir 2-4), masai ir 6-8, reljefam 10-12. protams, tu vari mainīt un skatīties,kā ir labāki rezultāti, bet 40 minūtēs,kā iepriekš rakstīji.. nu nez.. tad jautājums, ar cik kg tu taisi pietupienus un ar cik vilkmi? un vai pietupienus uztaisi ar vieglumu vai pēdējo piegājienu ar kliedzienu? ;) pēc kārtīga pietupienu piegājiena labi ja pēc 5 minūtēm atelsīsies ;)
31.03.2008. plkst. 23:44
unreal
Nu jā, tā arī daru, bet vienalga kautkā ātri sanāk. Un vēl - ir noteikti jādara tik Atkārtojumi, un piegājieni kā rakstīts, vai var piem. 10 atk. ,4/5 piegājienus? Tas neko nemaina?
31.03.2008. plkst. 23:21
plus iesildiities, izstaipiities utt.
31.03.2008. plkst. 16:53
Lifter
unreal, uzliksi normālus svarus, tad gribētu redzēt,kā tu 40 minutes visu uztaisisi :DDD
11.03.2008. plkst. 17:27
unreal
Bet šitie nav kautkādi papildus treniņi? Jo mierīgi bez steigas Var 40 minūtēs visu izdarīt.
11.03.2008. plkst. 17:15

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 19. jūnijā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Ja uzturā lietosiet pārāk daudz sparģeļus, urīns kļūs spilgti dzeltens

Pasākumi

Akcija "Atsūti savu bildi un dodies "ietusēt" ar SCOOTER!" noslēgusies

Faster....Harder....SCOOTER...
Noslēdzot vasaras sezonu, Ogres estrādē 6. septembrī viesosies vācu tehno grupa SCOOTER!
...