3 dienu programma muskuļu masas pieaugumam

Komentāri (201) Augošā secībā

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Katrina
Gribu pajautat.regulari eju uz sporta zali 5x nedela. Gribu palielinat muskulu masu un klat kadu kg apkartmeram.lietoju ari proteina kojteili pec trenina.bet pagaidam izmainas redzu tikai vedera apkartmera-un nejau labas ko es daru ne ta?edu 4x diena
16.03.2016. plkst. 19:03
janis
ka var dabut lilus musisus
06.12.2013. plkst. 16:45
maris
ko ja ed ja grib uzdabut formu
14.01.2013. plkst. 12:56
K.K to janis
nevajag nemt pec muguras dienas kajas, jo kajas sledzas klat ari pie vilkmes, taisi pirmdien kajas, tresdien krutis rokas(bicepsu vai tricepsu) pleci un piektdien muguru un rokas (bicepsu vai tricepsu) presi treninja beigas vai starp vingrinajumiem, apmeram ta
19.10.2012. plkst. 01:02
Sandis
Kas to programmu sastādījis?
18.10.2012. plkst. 23:08
es
te jau sanaks vairak relefam neka spekam
18.10.2012. plkst. 21:43
Spec
Ja intensīvi trenējies ANIMAL vajag lietot katru dienu.
03.10.2012. plkst. 09:41
Janis
Vai varu nemt nakamaja diena Kajas ( Pietupienus ) Ja ieprieksejaa diena esmu veicis Speka Vilkmi ( muguru) ?
17.08.2012. plkst. 14:52
markus
Vai animal pak var lietot arī tajās dienās kad nav treniņa?
24.04.2012. plkst. 18:44
ansis
Sveiki! Kapēc pirmajā dienā beigās ir taurenis?
29.12.2011. plkst. 12:20
apple
trainer: 2 men notrenejos ar 5x5 prog. vai varu aizstat 5x5 programu ar so?
30.11.2011. plkst. 14:45
n
olas ar alu dzert baigi garwigi lus massu dot iesit olu glaazee es piem,gan dzeltanumu gan balto, tad ieberu 1 karoti cukura tad leju alu mazliet vairak par puss glaazi, un tad pamaisi un dzer,forsi putojow :D
17.09.2011. plkst. 23:44
g
t gjgj
17.09.2011. plkst. 23:42
Daniels
Ja krūtis ir aptaukojušās un jau nedaudz nokarājušās, kā var vislabāk dabūt nost taukus no viņām un ar ko vispār vajadētu sākt, lai dabūtu nost vai arī uztrenētu. Nezinu ar ko un kā sākt un kā rīkoties, lai arī esmu lasījis visāda veida informaciju. Meklēju ātrāko un efektīvāko variantu, lai dabūtu nost.
10.07.2011. plkst. 23:04
Andrejs
kas grib nodzīt svaru - beidziet rīt! Kas grib dabūt svaru - sāciet kārtīgi ēst! Un neaizmirstiet sportu. Elementāri.
10.06.2011. plkst. 00:05
Gym
teiksim ja eju uz muskulmasu, man vingrinajumi ir jataisa pa 8 reizem? un ka ir ar svaru? no lielaka uz mazaku ?
16.05.2011. plkst. 23:19
nee
ne sis, ne tas-nedomaju, ka pareizais piegajiens ;)
08.04.2011. plkst. 19:41
haralds
sveiki es gribētu uzzināt vai kaads nezin kaa jaadzer jelas olas ar alu kopaa?
01.04.2011. plkst. 13:41
haralds
sveiki es gribētu uzzināt vai kaads nezin kaa jaadzer jelas olas ar alu kopaa?
01.04.2011. plkst. 13:41
Kristaps
Ja veelaties labu proggramu speeka un muskullu masas pieaugumam tad rakstiet goole@inbox.lv pasutijum no ASV ,pats paarbaudiju un taa darbojaas lieliski...meenessa laikaa pieauga 3Kg pie masas
22.03.2011. plkst. 16:00

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 20. augustā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Par spīti stereotipiem, saldais ēdiens maltītes sākumā nemaz nav tik kaitīgs. Kā uzskata daži dietologi, torte vai kūka var nospēlēt savdabīgu antiaperitīva lomu, nomierinot „vilka apetīti”. Viss ir atkarīgs no tā, cik izsalcis esat un cik sen esat pēdējo reizi ēdis. Ja ir izlaista kāda ēdienreize, uzsāciet maltīti ar dažiem šokolādes gabaliņiem, pāris konfektēm, tortes gabaliņa, dažām karotēm ievārījuma vai saldējuma. Tas paātrinās glikozes piesātināšanos asinīs, samazinās bada sajūtu un pasargās no pārēšanās

Pasākumi

Izstāde "Jūlijam Viļumainim – 100"

No 2009.gada 29.maija līdz 5.jūlijam Latvijas Nacionālā mākslas muzeja Mazajā zālē (K.Valdemāra ielā 10a, Rīgā) būs skatāma gleznotāja Jūlija Viļumaiņa (1909 – 1981) piemiņas...