Hip - hop aerobika

Hip - hop aerobika

Deju ritmi aerobikas zālēs kļūst arvien populārāki. Un nav brīnums – griežoties aizrautīgā dejā, slodze nemanot piemirstas un ķermenis tiecas izbaudīt kustību prieku. Jaunums - Hip – hop aerobika, tā ir jautrības un enerģijas pilna nodarbība mūsdienīgākajos deju ritmos.

Hip – hop aerobikā ir iekļautas vismodernākās mūsdienu hip – hop kustības, kas aizgūtas no jaunākajiem mūzikas videoklipiem. Šī enerģijas pilnā, vienu stundu garā fitnesa dejas nodarbība nodrošina pilnīgu ķermeņa treniņu, liekot dejotājiem izsvīst vismodernākajos pilsētnieciskās dejas ritmos. Nodarbība veidota ar mērķi iedrošināt tās dalībniekus uz pašizpausmi - tajā nav nepārkāpjamu nosacījumu vai robežu, tā slavina ikviena individuālo stila izjūtu un dod pilnīgu brīvību, izdejoties pēc sirds patikas.

Galvenās Hip – hop aerobikas iezīmes:
• Treniņa nodarbība ir jautra, enerģiju radoša un motivējoša, tajā izmantotas dejas mūsdienīgākās attīstības tendences un modernākā mūzika;
• nodarbības gaitā tiek sadedzināti tauki, kas uzlabo sirds un asinsvadu darbību. Paaugstinās nodarbību dalībnieku fiziskās un garīgās labsajūtas pakāpe, jo šajā nodarbībā ir ietverts viss, sākot no koordinācijas un ritma izjūtas attīstīšanas līdz sevis atbrīvošanai no stresa;
• maksimālas efektivitātes panākšanai nodarbībā tiek izmantotas visdažādākās ķermeņa kustības. Vienlaikus tiek izvingrināti visi muskuļi un locītavas, nevis trenēta tikai kāda atsevišķa muskuļu grupa. Akcents tiek likts uz galvenajiem ķermeņa muskuļiem, īpaši kājām, palīdzot nodarbības dalībniekiem iegūt tādu vidukli un kājas kā iemīļotajām mūzikas zvaigznēm;
• pareizi pasniegtā hip – hop nodarbībā vispirms tiek izpildītas lēnas un vieglas kustības, tad seko īsi un strauji intensīvu vingrinājumu bloki, kas liek nodarbību dalībnieka sirdij strādāt gan lēni, gan strauji, nodrošinot lielisku treniņu sirds un asinsvadu sistēmai, vienlaikus sadedzinot kalorijas. Pamazām apgūstot kustības, dejas temps kļūst arvien straujāks, palielinot nodarbības efektivitāti un rezultātus.

Fiziskie ieguvumi:
• uzlabo sirds un asinsvadu sistēmas darbību;
• liek darboties muskuļiem;
• paaugstina izturību;
• uzlabo koordinācijas spējas;
• attīsta lokanību;
• vingrinājumi ar papildu smagumiem paaugstina kaulu blīvumu;
• padara vieglākas ikdienā veicamās darbības.

Garīgie ieguvumi:
• atbrīvo no stresa;
• ļauj pievarēt mestos izaicinājumus;
• dod iespēju izpausties;
• aug pārliecība un lepnums par savām spējām;
• paplašinās sociālā dzīve – jaunās iemaņas var likt lietā arī ballītē.

 


Komentāri (7)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Santa
Kur mācīties? Es meklēu nevar tādu normālu vietu atrast!
31.03.2009. plkst. 17:32
aivuckaaa
Man patiiik ari hip hop...
22.01.2008. plkst. 15:03
Jā man arī ļoti patīk hip-hops! Agrāk es gāju un mācijos bet pārtraucu jo nebija labi skolotāji. Bet pēc kāda laiciņa(varbūt nākošgad) noteikti atsākšu mācīties!
24.09.2007. plkst. 18:30
Tālāk no hip - hop !
24.09.2007. plkst. 11:04
Kā man nepatīk tas Hip- hops
20.08.2007. plkst. 15:53

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 22. augustā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Cilvēka smadzeņu ietilpība pārsniedz 4 tera bitus

Pasākumi

Sēru vēsts: aizsaulē aizgājusi aktrise Milda Klētniece

Dailes teātra Aizsaules aktieru zvaigznājam piepulcējusies vēl viena spilgta zvaigzne – Milda Klētniece....