Fat Burner

Fat Burner

Fat Burner

Šīs nodarbības pēc būtības līdzinās klasiskās aerobikas nodarbībām, taču šajā gadījumā uzmanība galvenokārt tiek pievērsta vēdera preses, dibena un kāju muskulatūrai, tādejādi nostiprinot un tonizējot muskuļus. Tieši šīs ķermeņa daļas ir sieviešu problēmas zonas. Balstoties uz pētījumiem, katrā Fat burner nodarbībā tiek sadedzinātas ap 250 – 300 kalorijām.


Viena no galvenajām Fat burner treniņa idejām ir attīstīt noteiktu fiziskās slodzes līmeni. Pati treniņa gaita norit kā jebkurā aerobikas treniņā – sākumā tiek veikti vingrojumi ķermeņa iesildīšanai, savukārt pēc aktīvās daļas – vingrojumi muskuļu saišu pastiepšanai un vispārējai ķermeņa atslābināšanai.


Nodarbības laikā tiek izmantotas dažādas inventāra ierīces – stepa platformas, hanteles, speciāli aerobikas stieņi, vingrošanai paredzētas gumijas. Parasti nodarbības ilgst vienu stundu. Fiziskās slodzes līmenis ir vidējs vai nedaudz augstāks par vidējo. Nodarbības intensitātes līmeni cilvēks var regulēt pēc savām vajadzībām un izjūtām – īpaši sākumā nevajadzētu uztraukties un steigties, ja kaut ko nevar izpildīt tā, kā to varētu vēlēties.


Lai uzsāktu nodarbības, iepriekšēja fiziskā sagatavotība nav nepieciešama, jo blakus būs instruktors, kurš palīdzēs un atbildēs uz jautājumiem, kā arī parādīs, kā pareizi izdarāma katra kustība, un paskaidros, kas ir atļauts vai liegts noteiktu veselības problēmu gadījumā. Savukārt tad, kad šīs nodarbības jau apmeklējat regulāri, vajadzētu palielināt slodzi. Ja ne vingrojumi, ne to intensitāte netiek mainīta, ķermenis pierod pie slodzes un treniņi nespēj sniegt tik pozitīvu efektu, kā tas būtu vēlams. Savukārt, ja slodze tiek palielināta, organismā tiek sekmēts uzņemto kaloriju un arī lieko rezervju sadedzināšanas process.


Izmaiņas notiek pakāpeniski, un tas, cik ātri tiek zaudēti liekie kilogrami, atkarīgs no cilvēka fiziskās sagatavotības un veselības stāvokļa, kā arī no tā, kāda ir viņa ikdienas ēdienkarte. Ir skaidrs, ka ejot uz vingrošanu un turpinot ēst neveselīgu un vienveidīgu pārtiku, gaidītā rezultāta nebūs. Pirmās izmaiņas – tvirtāka un stingrāka āda, kā arī lieliska pašsajūta – par sevi liks mainīt uzreiz.


Šī aerobikas kompleksa ieguvums nav tikai skaista fiziskā forma - tas, kā jebkura fiziskā aktivitāte, ļoti labvēlīgi ietekmē visu organismu – stiprina sirds un asinsvadu sistēmu, palīdz atrisināt bieži sastopamās muguras problēmas. Cilvēks, kurš ar sevi un savu izskatu nav bijis apmierināts, pēc laika spogulī uz sevi skatās pavisam citām acīm – mainījies ir ne tikai ķermenis, bet arī pašapziņa. Un tas ir ļoti svarīgi, jo tam, kurš jūtas par sevi pārliecināts un drošs, vairāk uzticēsies un pret viņu pozitīvāk izturēsies arī citi.

Komentāri (3)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
kika
kur var apskatities aerobikas vidijo.
22.02.2010. plkst. 11:12
tas gan.....jauns nosaukums,un uz priekšu!
18.10.2007. plkst. 10:41
Kādi tik aerobikas veidi nava ...
20.08.2007. plkst. 15:46

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 23. oktobrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Daudzi dārzeņi un praktiski visas augļu sulas satur vismaz nelielu alkohola daudzumu

Pasākumi

Muzeju naktī Andrejsalā – mākslas skolu audzēkņu darbu izstāde

Mākslas fonds – organizācija vai iestāde, kas sniedz materiālu palīdzību radošiem darbiniekiem....