Spēcīgākie luksusa preču zīmoli pasaulē

Spēcīgākie luksusa preču zīmoli pasaulē

Cik vien cilvēce sevi atceras, tai ir bijusi tieksme pēc skaitām un dārgām lietām, kas spēj apliecināt indivīda statusu sabiedrībā un vienlaikus sniegt emocionālu piepildījumu.

Pat šodienas ekonomiskās krīzes laikā luksusa zīmoli piedzīvo izaugsmi.

Kāpēc tā? Cilvēki, kas tos izvēlas, šiem izstrādājumiem ir lojāli ilgu laiku un vienmēr tos izvēlas atkal un atkal, nekad neviļoties kvalitātē un attieksmē.

Piedāvājam jums 10 spēcīgākos pasaules zīmolus, kuriem jūs varat uzticēties un kas jūs noteikti nepievils.

10. Fendi

fendi.jpg - 31 KB

Zīmola vērtība: 4.67 miljardi USD

Miljardierim Bernard Arnault piederošajam franču konglomerātam Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) pieder vairāki modes nami, taču Karl Lagerfeld uzraudzītais Fendi ir kas īpašs, jau vairākus gadu desmitus piedāvājot oriģinālas un ekskluzīvas somas.

Vienlaikus ar filmas Sex and the City pirmizrādi kompānija atkārtoti izlaida slaveno somas Baguette modeli, kuru slavenu, starp citu, padarīja tieši seriāla varones.

Šodien Fendi zīmols piedāvā arī saulesbrilles, smaržas un pat mēbeles.

9. Moët & Chandon

moet.jpg - 24.16 KB

Zīmola vērtība: 4.95 miljardi USD

Atšķirībā no citiem šampanieša zīmoliem, Moët turpina strādāt pie sava imidža un tāpēc to pasniedz tikai ekskluzīvos notikumos un ballītēs visā pasaulē.

Moët & Chandon jūs atradīsiet tikai patiesi bagātu un ietekmīgu ļaužu namos…

Arī šī kompānija pieder LVMH un tās pēdējā mārketinga kampaņa bija saistīta ar veikala atvēršanu Ņujorkas slavenajā Soho rajonā.

Šajā veikalā pircēji var nopirkt jau iepriekš pasūtītu pudeli, kas rotāta ar SWAROVSKI kristāliem veidotu etiķeti.

8. Armani

armani.jpg - 25.49 KB

Zīmola vērtība: 5.12 miljardi USD

Lai arī lielās korporācijas (arī tas pats LVMH) ir centušās iegūt Armani biznesu, minimālisma stila dižākais dizainers un vienlaikus arī miljardieris tomēr ir izvēlējies savu modes namu paturēt kā privātu biznesu un izvairīties no stresa, ko rada līdzīpašnieku nesaskaņas.

Tā vietā Armani savu zīmolu cenšas pozicionēt lifestyle kategorijā, slēdzot sadarbības līgumus ar SAMSUNG, kā arī atverot Armani viesnīcas, SPA centrus un restorānus.

7. Hennessy

hennesy.jpg - 32.22 KB

Zīmola vērtība: 5.4 miljardi USD

LVMH stipro alkoholisko dzērienu un vīna nodaļa ziņoja, ka 2008. gada pirmajā ceturksnī bija vērojams 7.1% apgrozījuma kritums, salīdzinājumā ar ekvivalentu periodu 2007. gadā.

Taču Hennessey konjaka zīmols uz kopējā fona ir bijis ļoti veiksmīgs, ar lieliskiem panākumiem darbojoties tādos plaukstošos tirgos kā Krievija, Ķīna un Vjetnama.

Jāpiebilst, ka Ķīnā franču konjaks ir bijis augstā vērtē jau kopš 18. gadsimta, kad to sāka vest uz Āzijas ostām. Šodien Ķīnā pudele Hennessey ir vērtīga dāvana kāzās.

6. Rolex

rolex.jpg - 22.57 KB

Zīmola vērtība: 6.28 miljardi USD

Nav grūti saprast, kāpēc šveiciešu pulksteņu ražotāja Rolex izstrādājumi ir viltotākie pasaulē – tā augstākās kvalitātes preces katru nes peļņu vismaz 3 miljonus USD lielā apmērā.

Attīstības plaukumā esošās Krievija un Ķīna katru gadu dubulto apgrozījumu, kamēr rietumu ekonomikā valdošā recesija atspoguļojas arī Rolex pārdošanas rezultātos.

5. Chanel

chanel.jpg - 28.47 KB

Zīmola vērtība: 8.67 miljardi USD

Viena no retajām privātajām kompānijām mūsu sarakstā joprojām spēj atrast zelta vidusceļu, apmierinot gan pircējus gados, gan izsmalcinātu stilu mīlošus jauniešus.

Vecāka gadagājuma kundzes ir iecienījušas klasiskos tvīda kostīmus, savukārt jaunietes izvēlas Karl Lagerfeld radītās vieglās kleitiņas.

Turklāt kompānijas modes preču sektors joprojām aug, jo 2007. gada beigās Chanel modes vadītājs Bruno Pavlovsky prezentēja gada rezultātus un izrādījās, ka 2007. gadā kompānija saražojusi par 20% vairāk kleitu nekā gadu iepriekš.

Nozīmīgu izaugsmi piedzīvo arī saulesbriļļu kolekcijas.

4. Cartier

cartier.jpg - 25.84 KB

Zīmola vērtība: 9.29 miljardi USD

Iespējams, ka Cartier dimanti ir paši spožākie. Franču juvelieru kompānija, kas ietilpst luksusa zīmolu konglomerāta Richemont sastāvā, 2008. gada martā, fiskālā gada beigās, ziņoja par ievērojamu apjomu pieaugumu.

Kopējais apgrozījums Richemont juvelierizstrādājumu sektorā, kurā bez Cartier ietilpst arī daudz mazākie Van Cleef un Arpels, bija 2.66 miljardi EUR un pieaugums pret iepriekšējo gadu bija 9%.

3. Gucci

gucci.jpg - 18.06 KB

Zīmola vērtība: 9.34 miljardi USD

Gucci, kas pieder franču luksusa preču korporācijai PPR, šī gada pirmajā ceturksnī tirgū nesasniedza prognozētos rezultātus, taču kopumā Gucci joprojām ir viens no spēcīgākajiem zīmoliem pasaulē.

Turklāt Gucci grupas produktu portfelī ietilpst arī citi zīmoli, kam ir gājis pat ļoti labi: Alexander McQueen ziņoja par pirmo peļņu nesošo ceturksni kopš 2004. gada, kad šī preču zīme nonāca Gucci pārziņā, savukārt Stella McCartney sasniegusi lieliskus rezultātus Indijā.

Zīmols Bottega Venneta sasniedzis 31.5% pieaugumu pret 2007. gada pirmo ceturksni.

2. Hermès

hermes.jpg - 25.63 KB

Zīmola vērtība: 9.63 miljardi USD

Spēcīgais franču zīmols Hermès kotējas pat Parīzes biržā, taču Hermès ģimenei joprojām pieder 29% akciju. Daudzi eksperti tieši ģimenes līdzdalību min kā galveno argumentu uzņēmuma izaugsmi arī šodien.

Hermès rokassomiņas joprojām tiek ražotas Francijā, tāpēc cenas arī ir attiecīgas (piemēram, modeļa Birkin pamata versijas cena ir no 8000USD).

Taču vienlaikus Hermès apgūst arī zemākas cenu kategorijas, saviem pircējiem veiksmīgi piedāvājot zīda šalles, rokassprādzes un pludmales dvieļus. Tas viss nopērkams oriģinālajā uzņēmuma mājas lapā internetā.

1. Louis Vuitton

LV.jpg - 28.11 KB

Zīmola vērtība: 25.74 miljardi USD

Galvenā franču konglomerāta LVMH zīmola izaugsmi nesēj apturēt nekas – pat spēcīgais eiro un novājinātā ASV ekonomika.

Nesen uzņēmums uzsāka jaunu mārketinga kampaņu, uzsvaru liekot nevis uz modes sekotājiem, bet uz luksusa ceļotājiem, iezīmējot jaunas tendences savā tirgus politikā.

Modes un aksesuāru nodaļā (tajā ietilpst arī Lous Vuitton) LVMH pirmajā 2008. gada ceturksnī nopelnīja 1.5 miljardus eiro!

Komentāri (13)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Justin Williams
Kam tas var attiekties Mēs piedāvājam personīgos, komerciālos un biznesa kredītus ar ļoti minimālām gada procentu likmēm līdz pat 3% laikā no 1 gada līdz 50 gadu ilgam atmaksas termiņam uz jebkuru pasaules daļu. Mēs izsniedzam aizdevumus no € 10 000 līdz € 100 000 000. Mūsu aizdevumi ir labi apdrošināti, lai nodrošinātu maksimālu drošību, ir mūsu prioritāte. Ieinteresētajām personām vajadzētu sazināties ar mani pa e-pastu Aizdevēja vārds: Justine Williams Aizdevēja e-pasts: unique2aal@gmail.com INFORMĀCIJA PAR LAUKSAIMNIECĪBU NAME: KREDĪTU SUMMA: ILGUMS: PHONE #: VALSTS: Piezīme. Lai saņemtu plašāku informāciju, visi e-pasta ziņojumi jānosūta uz mūsu e-pasta adresi unique2aal@gmail.com
23.09.2017. plkst. 16:21
Ana
Kam patīk šiki ģērbties, patiks arī skaistas mēbeles pēc pasūtījuma, ražotas ar augstākās kvalitātes materiāliem https://up-mebeles.lv/
21.03.2017. plkst. 09:49
Ana
Kam patīk šiki ģērbties, patiks arī skaistas mēbeles pēc pasūtījuma, ražotas ar augstākās kvalitātes materiāliem http://www.mebelnieki.lv/zinas/lcomments.php?sid=965&mode=&order=
21.03.2017. plkst. 09:49
Toms
Interesanti, ka nav neviens elektrotehnikas ražotāju zīmols. Jāsaka gan, ka Chanel pulksteņi un smaržas ( http://chrono.lv/chanel-pulksteni ) ir ļoti populāras Eiropā, taču domāju, ka autors ir pārāk izteikt raudzījies uz \"modes\" industrijas zīmoliem ignorējot pārējās nozares - rezultātā sanāk, ka maldīgs virsraksts.
10.04.2015. plkst. 16:58
Bonnie
Where's Dolce & Gabbana and Prada? I always using them. . .
03.07.2010. plkst. 02:37

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2018. gada 14. decembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

Lietojot austiņas tikai vienu stundu, paaugstinās baktēriju skaitu jūsu ausī 700 reizes

Pasākumi

Pandas pārsteidz, uz skatuves metoties no jumta

Divas pandas no grupas "Instrumenti" Postitivus festivāla iepriekšballē viesus pārsteidza, ar trosēm nolaižoties no 10 metru augstuma.

 ...