Kā notievēt ātri - 7 kļūdas

Kā notievēt ātri - 7 kļūdas

Šķiet, ka zaudēt svaru un tauku tagad ir modes lieta, ko darīt. Šķiet, televīzijā, laikrakstos un žurnālos. Diemžēl notievēt ātri nav vienkārši.

Šajā rakstā mēs pastāstīsim par daļu no visbiežāk pieļautajām kļūdām, tiem, kas vēlas notievēt ātri.

1. Izlaist ēdienreizes.

Šis ir visbiežāk darbības cilvēki veic, ja tās vēlas zaudēt ķermeņa tauku. Viņiem tas saskaņā ar pieņēmumu, ka, ja viņi ēd mazāk viņi ir zaudēt taukus. Lai gan šī pārliecība ir daļēji patiesa, izlaižot ēdienreizes noteikti nav labākais veids, kā ēst mazāk. Izlaižot ēdienreizes atsaucas uz organisma"badošanās mehānismu, kas izraisa kritumu vielmaiņa, muskuļu (sakarā ar kortizola release), palielināt darbības tauku uzglabāšanai fermentu un pastiprināta ēstgriba.

Daudz efektīvāka pieeja ir ēst 5 vai 6 nelielas maltītēm / uzkodas (šie termini tiek lietoti pārmaiņus) katru dienu. Darot, saglabās savu metabolismu paaugstināts, pārtraukt jūsu organismā no pievēršanās katabolisma stāvoklī (sadalot muskuļu audiem), ierobežot to aktivitāte nepatīkams tauku uzglabāšanai enzīmus, taukskābju sintēzes un lipoproteīnu lipāzes un, protams, palīdzēs nomākt ēstgribu.

Kad cilvēki ir ieteicams ir 5 vai 6 ēdienreizes dienā, kad tās bieži atbild ar, "Kā es varu, iespējams, iederas 5 vai 6 ēdienreizes dienā! Man ir bērni rūpēties, es strādāju pilnu slodzi un es esmu aizņemts laikā dienā! "Protams, šie iebildumi ir pilnībā pamatoti un mums ir nepieciešams atrast vienkāršu veidu, ir 5 vai 6 ēdienreizes dienā. Vieglākais veids ir izmantot rupja maluma miltus kā ēdiena aizvietotāju, kā pulveris vai bāros. Tas ir ātrs, viegli, ērti un lēts veids, kā nodrošināt jums nepieciešamo skaitu ēdienreizēm katru dienu. Plus, tās ļauj viegli kontrolēt porciju izmēru ogļhidrātu, olbaltumvielu un tauku, kā arī sniegt savu ķermeni ar augstākās kvalitātes olbaltumvielu avots pieejami, un tas ir sūkalu proteīnu.

Jums noteikti nevajadzētu lietot maltītes aizstājējus katras ēdienreizes, jo tas ir svarīgi ēst visu pārtiku, bet varbūt 2 vai 3 ēdienreizes dienā, varētu būt kā maltītes aizstāšanai, parasti vidu, pēcpusdienā un vakariņas ēdienreizēm.

2. Mēģiniet zaudēt ķermeņa taukus pārāk strauji.

Daudzi cilvēki, kas vēlas zaudēt ķermeņa tauku mēģināt zaudēt pārāk ātri. Tā ir veikusi daudzus gadus ielieciet to ir pirmajā vietā, un tas noteikti nav nāks pie ātri. Tas faktiski fizioloģisko nespēju zaudēt taukus ātri, jūsu ķermeņa vienkārši neļaus to. Ja mēs arvien saskaras ar badu situāciju, mēs varētu izdzīvot ilgu laiku sakarā ar to, ka mums ir labs enerģijas avots izdarīt no ja mums tas ir vajadzīgs.

Cilvēki, izlasiet par žurnālu uz virsrakstiem un avīzēs par to, kā nomest 12 kilogramiem ar 12 nedēļām vai piliens kleitu lielumu divām nedēļām, un viņi domā, ka tas ir iespējams. Plus, ir simtiem atsauksmes no cilvēkiem, norādot, cik lielu nozīmi tās ir zaudējušas, ievērojot noteiktu diētu. Protams, tas ir svarīgs punkts - "Ir viegli zaudēt svaru strauji, bet jūs nevarat zaudēt taukus ātri!" Zaudēt vairāk nekā pusi kilogramu nedēļā varētu būt zaudējumi muskuļu, ūdens un uzglabā ogļhidrātu papildus daži tauku. Tas noteikti nebūs tikai no taukiem.

Kad svars tiek zaudēts ātrāks par aptuveni pusi kilogramu nedēļā iestāde ir iespējams "atsitiens". Tas nozīmē, ka jūs ievietojat svars atpakaļ ļoti ātri, jo iestāde ir pakļauti augsta stresa lai zaudēt to pirmo vietu.

3. Neizmanto kompleksu pieeju

Ja kāds izdara lēmumu zaudēt ķermeņa tauku tās parasti jāveic izmaiņas savos uztura paradumiem. Diemžēl tikai veikt izmaiņas Jūsu ēšanas ieradumus ir pienākums neizdoties vienkārši, jo Jūsu organisms vienmēr atradīsiet veidu, kā pielāgoties samazināt savu uzturu. Tas notiek, atsaucoties uz "bada mehānismu", kā minēts iepriekš.

Daudz labāka pieeja ir uzbrukums ķermeņa tauki no daudzām dažādām virzienos, nevis tikai vienu.  Svarīgi apzināties 4 dzīvesveida faktorus: uzturs, uztura bagātinātāji, aerobikas un pretestības treniņi. Koncentrējoties uz katru no šīm jomām un apvieno dažādus principus, kas attiecas uz tiem jūsu dzīves veidu, jums būs pārsteigti, cik ātri jūs zaudēsiet ķermeņa tauku un cik viegli būs to saglabāt off.

4. Izmēģiniet citu diētu.

Tas ir pārsteidzošs, cik daudz cilvēku dodas uz diētām, ciest badu cieš, un pakļaut viņus caur sāpēm. Tad, kad tie zaudē svaru viņi svinēs un apsveicams fakts, ka tās tagad var atgriezties pie ēšanas "parasti" vēlreiz. Protams, kad viņi dara, svars pāļi atpakaļ un parasti ar pastiprinājuma! Tad tie nolemj, ka diētu viņi seko nestrādāja tāpēc viņi cenšas vēl vienu, atkal ar tādu pašu rezultātu.

No ārprāts definīcija cenšas darīt pašu atkal un atkal, un gaida citu rezultātu. Šī definīcija ir ideāls diētas. Es varu salīdzināt diētu, kas mēģina nepadoties gravitācijas likumu ar lekt pie dažādu celtniecības katru reizi, iespējams, jūs gatavojas saņemt hurt!

Labākais veids, kā zaudēt organisma tauku lai nekad iet uz diētu atkal, tie vienkārši nedarbojas. Nolemj veikt dažas nelielas izmaiņas savā pašreizējā ēšanas ieradumus, ir ilgtspējīgi, lai atlikušo mūžu. Ja Jūs nevarat saglabāt izmaiņas, tad ir garantēts, ka svara zudums rezultāti jums sasniegt būs īss mūžs.

5. Izvairīšanās no svaru celšanas

Kad cilvēki vēlas zaudēt ķermeņa taukus, viņi neizskata opciju ķermeņa masas apmācību, vai pretestības treniņiem. Iemesls ir tas, ka daudzi cilvēki ir maldīgs uzskats, ka, ceļot svarus, sāks augt sejas apmatojums, padara sievietes izskatīties kā vīrietim vai izraisīt balss pazemināšanos par  3 oktāvām!

Neskatoties uz to, pretestības mācībām ir iespējams visvairāk novērtēta veids, kā zaudēt ķermeņa taukus un notievēt ātri! Ja vieglu, kaloritātes uztura plāns seko, tas ir praktiski iespējams palielināt savu muskuļu masu, jo nav papildus kalorijas izmantot ēku muskuļa. Pacelšanas svars šajos apstākļos vienkārši spēkā organismam saglabāt savas esošās muskuļu masa, kura uzturēšana jūsu metabolisma rezultātā, un tāpēc jūsu ķermeņa tauku degšanas spēju.

6. Neveikt pastāvīgas dzīvesstila izmaiņas.

Kad cilvēki panākt tauku zaudējumu viņi vēlas reti viņi palikt pie dzīvesveida, kas palīdzēja viņiem sasniegt rezultātu. Bieži viņi saka, ka tas ir pārāk grūti uzturēt, lai viņi atgrieztos pie iepriekšējā dzīvesveida paradumi-ieradumi, kas izraisījuši tos laiž tauku pirmajā vietā! To sauc par recidīvu.

Lai saglabātu rezultāts ir absolūti būtiski, ka Jums saglabāt paradumus, kas palīdzēja jums sasniegt to. Protams, jūs varat modificēt tos nedaudz un joprojām saglabāt rezultātu. Piemēram, jūs varat samazināt frekvenci savu vingrojumu programmu tā vietā izmanto katru dienu, tagad varat izmantot katru otro dienu vai tā vietā tikai ar vienu "Apstrādāt maltītes nedēļu jūs varat atļaut sev divas. Tāpēc jūs joprojām saglabājot izmantošanas un veselīgu ēšanas paradumu bet ir mainījušas tās padarīt tās ilgtspējīgākas jums. Atcerieties, šie ieradumi ir jāsaglabā atlikušo mūžu.

7. Saņemt padomu no Nepareiziem cilvēkiem.

Kad cilvēki veido lēmumu zaudēt ķermeņa tauku viņi bieži sāk aicinot cilvēkus tuvu viņiem, kā viņi domā, ka vajadzētu darīt. Šie cilvēki parasti ir ģimenes locekļi vai draugi, kas ir iespējams, nekad nav studējis anatomiju un fizioloģiju, un kas var zināt pilnīgi neko par to, ko tā veic, lai zaudētu ķermeņa tauku un saņemt ļoti formu. Kā rezultātā viņi saņem nepatiesu informāciju, ka pie labākās gribas nevar palīdzēt tām sasniegt to mērķus, vai sliktākajā gadījumā var kaitēt viņu veselībai!

Varbūt viņi varētu nolemt ievērot diētu, ka viņi lasa savā iemīļotajā žurnālā un biežāk nekā nav, uzturs ir reklamē darīt vienu lietu, un viena lieta, tikai pārdot žurnālu! To neizmanto, lai rokas cilvēkiem ar pareizu informāciju, lai viņi varētu pieņemt apzinātus lēmumus vai viņiem saku patiesību par iespēju zaudēt ķermeņa tauku, vienkārši ir paredzēts pārdot žurnālos.

Vislabāk to darīt, ir runāt ar kādu, kurš ir sasniedzis rezultātu jūs vēlaties un kas ir spējusi saglabāt dzīvi bez liekajiem taukiem. Tad, plāno savu darbību. Uzzini, ko viņi ēd katru dienu, ko īsteno viņi dara un ko papildina tās veic, un pēc tam vienkārši darīt tieši tāpat.

Alternatīvi, nodarbina un profesionāli, kam ir bijusi veiksmīga, sasniedzot tauku zaudējumu mērķus saviem klientiem pakalpojumus. Personal trainers ir Jūsu labākā izvēle. Viņu uzdevums ir palīdzēt cilvēkiem sasniegt neatkarīgi no ķermeņa uzbūves izmaiņas viņi vēlas. 

Komentāri (47)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Kā notievēt?
Uzzini kā http://kanotievet.lv
23.03.2017. plkst. 14:08
Riga Riga
Notievēšanas tabletes - http://nplink.net/hMTnn2du Es vienmēr biju cietusi no aptaukošanas. Pēc šķiršanām es nolēmu diametrāli izmainīt savu dzīvi. Fitness un Thermacuts. Tā bija mana recepte efektīvai svara zaudēšanai.
10.11.2016. plkst. 08:26
Irēna
Kādā valodā šis raksts ir uzrakstīts?
14.01.2016. plkst. 11:07
Venus
Acomplia Generic lietoju 3 mēneši - mīnus 13kg. šīs tiešām ir efektīvas tāpat kā vecās Acomplia,kuras vairs neražo.Apetīte pazuda jau tai pirmajā dienā, arī dzert gribas visu laiku. Mans augums ir 168 cm un pašlaik sveru 62 kg, nu vēl 4 kg un viss, būšu sasniegusi savu mūža sapni! Bet tagad es tik labi jūtos, jūtos pārliecināta un patīku pati sev!:) Es beidzot skatoties spogulī priecājos par to, ko redzu! Esmu apmierināta!:) Es nopirku Acomplia no Lielbritānijas, tiešsaistes aptieku http://www.freepharmacy.net un es saņēmu tabletes 10 dienu laikā
19.11.2015. plkst. 14:05
AGNE
www.figurai.com
29.08.2014. plkst. 17:27

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2017. gada 25. jūnijā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

40 grādu temperatūrā pēc Celsija, cilvēks zaudē aptuveni 14,4 kalorijas stundā elpojot

Pasākumi

Alus festivālā ÕLLESUMMER kā galvenie mākslinieki uzstāsies Moby un Mumij Troll

Šīgada galvenie alus festivāla Õllesummer, kas norisināsies Tallinas Dziesmu svētku estrādē (Tallinna Lauluväljak) no 8. līdz 12. jūlijam, galvenie mākslinieki būs mūsdienu lielākais...