Forums

trivial trivial Palīdziet iesācējam.
Vecums : 18
Augums : 1.84 m
Svars : 65 kg

Esmu diezgan tievs, katru dienu veicu piepumpēšanās vingrinājumus. 3 x 15 - daru to lēni.
Tikai ar pumpēšanās palīdzību 3 dienu laikā + ar Leukic palīdzību ieguvu vizuāli redzamu efektu krūšu muskuļiem.
Esmu ticis pie šāda stieņa http://www.semicom.lv/index.php?act=viewProd&productId=31159
ar ripām svars 30 kg.
Variet ieteikt kā pareizi trenēt krūšu muskuļus, bic, tric, trapeci, muguru pārāk nepārpūlot muskuļus , lai varētu augt ātri un pilnvērtīgi? ātra muskuļu masas iegūšana vajadzīga stimulam, lai varētu turpināt intensīvi trenēties. Varu treniņiem veltīt 5 dienas, 1diena - 5diena (ieskaitot)




23.03.2009. plkst. 18:20
trainer trainer 3 dienu laikā efektīvs rezultāts?
Tu plāno trenēties mājās? ja tā, tad jāzin,kas tev vēl ir no inventāra, jo ar pumpēšanos vien krūtis neuzkačāsi.

starp citu, tev arī ieteiktu pieteikties irlaiks konkursam, būs arī stimuls lielāks trenēties + vēl kāds palīdzēs ar viedokli un padomu. vairāk info te: http://www.irlaiks.lv/health/sport/workout/article.php?id=6930906


23.03.2009. plkst. 18:47
trivial trivial Jā. 3 dienu laikā jau esmu ieguvis vizuāli redzamu efektu krūšu muskuļiem.
Varbūt tas nebija prātīgi, bet piektdienu un sestdienu pavadīju mājas trenējoties.
no rīta pamodos, kā jau lietošanas pamācībā teikts iedzēru 6 kapsulas Leukic produkta.
No rīta līdz vakaram piepumpējos 3x15 - darot to lēni. Atkārtoju to ik pēc ~30 min.
Tā divas dienas. Šorīt pamsototies jutu muskuļu sāpes(nelielas) tas itkā būtu normāli.
Kā arī ievēroju ka krūšu muskuļi palikuši mazliet lielāki un formīgāki , tas pats arī tricepsiem.
Es tā pat labprāt turpinātu, bet gribu zināt vai tā nevar sabendēt muskuļu un vai tie augs tikpat strauji?

23.03.2009. plkst. 18:55
trivial trivial Kā jau teicu man ir šāds http://www.semicom.lv/index.php?act=viewProd&productId=31159
30 kg (tuvākajā laikā piepirkšu 2x10 kg ripas un 2x15kg hanteles)

23.03.2009. plkst. 19:10
trainer trainer diemžēl neaugs strauji. Sākumā protams muskuļi paliek cietāki un, ja vizuālo efektu skatījies uzreiz pēc piepumpēšanās, tad protams muskuļi izskatījās lielāki, jo ir piepumpēti ar asinīm.

mājas apstākļos progresēt būs grūti, ja nav viss nepieciešamais inventārs, jo muskuļi pieradīs pie slodzes - tas, ka tagad 3x15 tev šķiet pietiekoši 1 piegājienam, nenozīmē, ka tā būs visu laiku. Kad varēsi uzpumpēties piemēram, 3x30 tad tā jau ir aerobā slodze, kas trenē izturību, nevis audzē muskuļus.

muskuļu masas pieaugumam vajag lai varētu ~5-8 reizes uztaisīt.

23.03.2009. plkst. 19:12
trivial trivial Domāji 8 reizes pa 5 piegājieniem ?
Ja tā tad cik ilgu atpūtu starpā ?

23.03.2009. plkst. 19:30
power_extreme power_extreme Trivial, bija domāts no 5 līdz 8 reizēm. Tātad ar laiku, kad Tew pieaugs spēks, vajadzēs manāmi arī palielināt ceļamo svaru tā, lai varētu 1 piegājienā uztaisīt līdz 8 atkārtojumiem ;) Tas masai.
Par atpūtu starp piegājieniem - masai ne vairāk par 2 minūtēm, ideāli - 1,5 min. ;)

23.03.2009. plkst. 22:17
1-7 (7 atbildes)
Translate

Šodien

2019. gada 20. novembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Pasākumi

Pasaku lādes sērijas ietvaros klajā nāk “Brēmenes muzikanti” un “Doktors Aikāsāp”

Ar Hipotēku bankas atbalstu un Latvijas Radio labvēlību, pasaku sērijas “Pasaku lāde – pirms miedziņš nāk” jaunākajā pasaku oriģinālierakstā, kas izdots kā pasaku sērijas...