Forums

gentleman gentleman Izcelt muskuļus!
Labdien! Man ir tāda lieta, ka es trenējos jau labu laiciņu, kačājos utt , spēks man ir , bet nav reljefa, vēlos izcelt muskuļus, iegūt reljefu! Kādi vingrinājumi, pēc kādas programmas būtu ieteicams strādāt lai iegūtu reljefu smuku? Man ir 20 gadi.
01.03.2009. plkst. 00:16
trainer trainer Tev muskuļu apjoms ir, bet nav reljefa - tā es saprotu?

Ja tā, tad samazini pauzes starp piegājieniem un atsevišķu dienu paņem aerobajai slodzei. Tāpat pārskati savus ēšanas paradumus, vakarā neēd daudz saldumu utt.

01.03.2009. plkst. 11:38
gentleman gentleman paldies
bet kadu programmu labak lietot! esmu dzirdejis ka reljefu varot vel izveidot cilajot mazaku svaru vairakas reizes! taa ir? varbut Jus varetu man uztaisit programmu pec kuras treneties?
01.03.2009. plkst. 12:09
trainer trainer Pēc kādas metodikas un cik bieži tu trenējies tagad? kādi tavi parametri - augums/svars, cik spied no krūtīm?
01.03.2009. plkst. 13:16
gentleman gentleman Nu trenejos apmeram 3-4 reizes ned. tada konkreta programma nav , agrak bija , jo nodarbojos ar basketbolu, bet nu sanaca pauze, tagad nesen atsaku kartigi pieiet pie treniniem, un speleju vel basketu, bet to sava prieka pec tagad jau ! nedaudz ir ari liekas svars, to janodabu nost, bet nav vel tik traki! augums ir 180cm svars 83-85kg, uzspiest uz krutim varu 80-85kg!
01.03.2009. plkst. 15:21
trainer trainer paņem šo programmu: http://www.irlaiks.lv/health/sport/training/article.php?id=6034258

1 dienu paņem aerobo slodzi.

Pirms programmas nomēries, nofotogrāfējies un pēc 2mēnešiem, kad trenējies pēc šīs prorgrammas, atkal nomēries un nofotogrāfējies.

tāpat pirms un pēc programmas uzspied maximumu no krūtīm uz 1x, lai redzētu kā spēks ir pienācis klat.

02.03.2009. plkst. 11:57
gentleman gentleman Paldies! pameginasu so programmu, cerams liidzes :)
03.03.2009. plkst. 01:34
trainer trainer ziņo par rezultātiem!
03.03.2009. plkst. 11:51
gentleman gentleman Ok! bet vel jautajums ! presiti uz sola tada veicot nejutu ipau slodzi, presitei man ir savi vingrinajumi efektivi un tiešm jut, programma izbojsies ja es to nedaudz pa,mainisu, + nevis 20 x2 bet piem 30x4 pirmaja diena un 2 dienas kaju celsanu pie stienja kariena parasti taisu pa 10x4 , tapat ari 3diena nedaudz savadak un vairak reizu, jo lielu akcentu lieku uz presiti un parastie vingrojumi man neliekas efektivi varu taisit uz tada sola pa 10-200 reizem lai saktu tikai kko just! ja tiesi presiti pamainisu tas programmu traki neizbojas?
04.03.2009. plkst. 01:56
trainer trainer ja esi atstrādājis preses vingrinājumus, vari tos droši arī te izmantot.
04.03.2009. plkst. 11:08
1-10 (10 atbildes)
Translate

Šodien

2019. gada 20. novembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Pasākumi

Saulkrasti Jazz 2009

23. jūlijā -
Toms Rudzinskis Hipster 4 +
The Radio
Jam Session
 
24.jūlijā-Jolanta Gulbe un RGE
Play 4 Place (Gruzija)
Jam Session
 
25.jūlijā-12.00 Studentu koncerts...