SEO stratēģijas biznesa izaugsmei

Mūsu laikmetā ievērojama pastiprināta uzmanība tiek vērsta interneta lapas reklāmai no dažādu tipu produktu kā arī pakalpojumu piegādātājiem un izgatavotājiem. Un šis apstāklis principā nav nemaz neparasti, jo vietne laika gaitā pārvēršas par pilnīgu instrumentu, ar kā palīdzību jau var realizēt efektīvu pārdošanu un principā attīstīt un stiprināt pašu biznesu. Kā arī papildus efektīvas mājaslapas izstrādei, kas tad var apmierināt prasīgāko lietotāju pieprasījumus, ir nepieciešams to pārdomāti popularizēt arī meklēšanas programmās, meklējot atbildi uz pamata lietotāju vaicājumiem. Tādā gadījumā palīdzēs konkrēti seo optimizācija. Uz šodienu var tikt piedāvāti tāda veida mārketinga pakalpojumi, kur specializēti uzņēmumi kvalitatīvi nodarbojas ar tādu lapu reklamēšanu un popularizēšanu, kurām jau ir visi šim nolūkam vajadzīgie resursi, kā pieredzējis seo optimizācija, gan arī esošie rīki seo optimizētas stratēģijas izstrādei.

Uzzini vairāk – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/

SEO attīstības vēsture

Vienlaicīgi ar meklēšanas programmu uzrašanos tālajos deviņdesmitajos gados vairāki dalībnieki saprata, ka tiem jau ir jāizpēta meklēšanas programmu darbības algoritmi, lai varētu piesaistītu trafiku, kā arī klientus saviem resursiem. Tanī periodā uzradās sapratne par to, kas ir SEO un kam tieši šis process būs nepieciešams, un uzradās tāda veida darba profesija kā “seo speciālists” – tie bija cilvēki, kas profesionāli strādā ar vietņu seo optimizāciju. Šajā laikā pārsvarā pietika ar kādu SPAM veidīgu tekstu ar atslēgvārdiem, lai nonāktu pirmajās vietās.
1998. gadā Google meklētājprogramma ieviesa PageRank algoritmu, kurs radikāli mainīja visu. Līdzīgi kā Google Meklētājs, arī Yandex 1999.g. ieviesa savu TIC algoritmu. Abi algoritmi bija viens otram līdzīgi un pamatojās uz saites svaru. Lielu apjomu uzsāka ņemt pašas mājas lapas optimizācija.
Kopš 2012. gada meklēšanas programmas ir sākušas pamatīgu karu ar saišu spamošanu. Viss sākās ar Google Penguin algoritma izstrādi 2012. gadā. Tad 2014. gadā Yandex paziņoja, ka tiešām pilnībā atspēkoja linku ietekmi uz reitinga formulu, pie tam 2015. gadā izlaida Minusinsk filtru, kurš sodīja par saites surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015. gada jebkurš seo speciālists jau saprata, ka spēles noteikumi ir mainījušies. Līdz šim ir zināmi vairak kā 800 faktori, kas ietekmē pozīcijas reitinga formulā. Vienīgā metode, kā var šodien iekļūt meklēšanas rezultātu TOP-10, tomēr ir sistemātisks kā arī grūts darbs lapā, kura pamatā ir labi pārdomāta seo stratēģija.

Digitālais mārketings, vai arī kā sameklēt piemērotu speciālistu?

Kad Jūs meklējat kādu, kam būtu iespējams deliģēt savas mājas lapas optimizācija un reklamēšana, pats svarīgākais būtu ielāgot, ka dotais projekts būtu jāveic labai darbinieku komandai vai seo speciālistam. Ir daudzi varianti, kā var tos sameklēt un nodibināt sadarbību. Daži cilvēki uzskata, kad tāds seo speciālists var darboties strādāt pie viņiem firmā, taču tādu variantu visbiežāk izraugās tie vadītāji, kuri diezgan šauri domā un neredz kopējo priekšstatu par darbu un īsti nesaprot, kas ir seo un digitālais mārketings kopumā. Šeit pamata arguments ir tāds, ka pilna laika seo speciālists darbosies vienīgi pie šī viena darba devēja projektiem. Bet šim lēmumam būs pāris ne pārāk pozitīvas sekas – tāds profesionālis daudz izmaksā, tam jāsniedz prēmijas un atvaļinājumi. Protams, lielai kompānijai būtu izdevīgi, kad tā personāla sastāvā ir sava veida mārketinga aģentūra ar saviem speciālistiem. Tajā pat brīdī pārējiem labāk ir sameklēt, kāda tad mārketinga aģentūra būs piemērota viņu budžeta plānam un uzdevumiem. Šajā gadījumā darbinieka pienākumos būs pilnīgs seo stratēģija un audits, pēc kuras būs veikta pilnveidošana un, ja būs nepieciešams – mājas lapas izveide. Var arī censties noskaidrot, cik ļoti rentabla būs google reklāma un pelnīt vēl ar citiem veidiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *