“Lullabies/Šūpuļdziesmu” inventarizācija

“Lullabies/Šūpuļdziesmu” inventarizācija

Pirmais Mikrofona ierakstu izlašu sērijas “Lullabies/Šūpuļdziesmas” izdevums iznāca 1999. gadā un saucās “20th Century Lullabies”. Līdz šim izdotas 14 izlases, kas guvušas augstu novērtējumu, padarot “Lullabies/Šūpuļdziesmas” par vienu no veiksmīgākajiem un ilglaicīgākajiem zīmoliem vietējā mūzikas tirgū.


Neviens no sērijas līdzšinējiem izdevumiem nav pārdots mazāk par 2 500 eksemplāru, kas Latvijā uzskatāms par respektējamu daudzumu. Savukārt pieci pieprasītākie CD – “Jazz Lullabies”, “Lullabies From Paris”, “White Lullabies”, “Latviešu Šūpuļdziesmas” un “Diva Lullabies” - pārdoti vairāk nekā 5000 tirāžā, kas ir pat ļoti labs sasniegums. Pavisam pārdots vairāk nekā 55 000 izlašu kopiju.

CD sērija radās kā savdabīgs turpinājums Klāsa Vāveres autorprogrammai “Šūpuļdziesmas pieaugušiem cilvēkiem”, kas savulaik bija dzirdama Radio SWH, un saglabāja tās saturisko konceptu – pēdējo 50 gadu labākā populārā mūzika, bez stilistiskiem un žanriskiem ierobežojumiem, toties ar vienotu noskaņu un nezūdošu spēju uzrunāt klausītāju. No Luisa Ārmstronga līdz Radiohead, nevairoties arī no mazāk pazīstamiem, bet augstvērtīgiem māksliniekiem.

Par nozīmīgu “Lullabies/Šūpuļdziesmu” pazīmi uzskatāma arī atraktīva un atšķirīga vizuālā identitāte, ko veido Elita Šica Vāvere. Džeina Birkina, savulaik, ieraugot “Lullabies From Paris” CD, uz kura vāka redzama viņas fotogrāfija, izsaucās: “Satriecoši! Man visu dzīvi ir bijuši tik draņķīgi plašu vāki, te vienreiz ir kaut kas lielisks, un tas pat nav mans albums!”.

“Tas, ka cilvēki joprojām nav zaudējuši interesi, lieku reizi apliecina, ka godīgai un patiesai mūzikai klausītāji atrodas vienmēr, un dažādu sabiedrības krīžu laikā šādas vērtības tiek novērtētas īpaši. Jautājums tikai, kā šos klausītājus aizsniegt un likt tiem šo mūziku sadzirdēt milzīgas pārprodukcijas apstākļos,” - saka sērijas sastādītājs Klāss Vāvere. “Par “Lullabies” mērķauditoriju uzskatu atvērtus un jūtīgus cilvēkus vecumā no 16 līdz 60 gadiem, cilvēkus, kuri varbūt pat nav īpaši mūzikas pārzinātāji (tie par sevi parūpēsies paši), toties novērtē kvalitāti un patiesas emocijas.”
 
Sērijas jaunākais izdevums “Lullabies With No Words” iznāca 2008. gada novembrī.

Līdz šim izdotas šādas “Lullabies/Šūpuļdziesmu” izlases:

1) 20th Century Lullabies/20.gs. šūpuļdziesmas, 1999
2) 20th Century Lullabies Vol. 2/20.gs. šūpuļdziesmas 2, 2000
3) 21st Century Lullabies/21.gs. šūpuļdziesmas, 2002
4) Jazz Lullabies/Džeza šūpuļdziesmas, 2002
5) Lullabies From Paris/Šūpuļdziesmas no Parīzes, 2003
6) White Lullabies/Baltās šūpuļdziesmas, 2003
7) Hippy Lullabies/Hipiju šūpuļdziesmas, 2004
8) Film Lullabies/Filmu šūpuļdziesmas, 2004
9) Latviešu šūpuļdziesmas, 2005
10) World Lullabies/Pasaules šūpuļdziesmas, 2005
11) Latenight Lullabies/Pusnakts šūpuļdziesmas, 2006
12) Dylan Lullabies/Boba Dilana šūpuļdziesmas, 2006
13) Diva Lullabies/Dīvu šūpuļdziesmas, 2007
14) Lullabies With No Words/Šūpuļdziesmas bez vārdiem, 2008

Komentāri (1)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Šīs izlases īpaši izceļas ar to labo gaumi. Diemžēl manā īpašumā nav visas - bet uz to tiecos :)
05.12.2008. plkst. 12:17

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2018. gada 19. decembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

Pizza Hut ir pasaulē lielākais picu restorāns, kas dienā pasniedz ap 1,7 miljonu picu

Pasākumi

Dāņu supergrupas albumā iekļauta Mārtiņa Freimaņa dziesma

Slavenākā dāņu poproka grupa “Michael Learns To Rock” šodien publicē savu jauno studijas albumu “Eternity”, un tajā ir iekļauta arī Mārtiņa Freimaņa sarakstītā dziesma “The...