sanchele

Dzīvesvieta

Dobele

Sporta klubs

Neapmeklē

Mērķis

Dabūt nost tauciņus no sava vēdera, tā vietā redzēt tvirtumu! Gribu panākt to ar vingrojumiem, ko esmu nokačājusi dc++, presītes utt. plus vēl braukt ar riteni trenežieri un ēst veselīgu uzturu. Pēc plkst. 18:00 STOP ēšanai :)

Sākuma svars: kg Plānotais beigu svars: kg
1. nedēļa: Nav norādīts
2. nedēļa: Nav norādīts
3. nedēļa: Nav norādīts
4. nedēļa: Nav norādīts
5. nedēļa: Nav norādīts
6. nedēļa: Nav norādīts
7. nedēļa: Nav norādīts
8. nedēļa: Nav norādīts

Motivācija

Tuvojas vasara, kaut kas tak ir jādara lietas labā. [īstenībā, ar vingrojumiem nodarbojos jau veselu mēnesi, katru dienu, izņemot brivdienas, vienīgais neesmu atteikusies no saldumiem un visadiem našķiem, tapēc laikam rezultāta nav nekāda..

Lielākā vājība

Vissgrūtāk ir atteikties no saldumiem :(

Piedalies arī Tu

Komentāri (8) Augošā secībā

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
salda....
03.02.2011. plkst. 04:35
zini ko, visai kardonosa bildite
22.10.2009. plkst. 16:25
jahulejs
piekriitu dcplusplus, jaatrenee ir viss kkermeni,jaaskrien,jaabrauc ar riteni,par eeshanu-jaaeed kad organisms grib eest,tachu nevajag paareesties, un pats galvenais- tas viss nenotiks paaris meeneshos ir vajadziiga pacietiiba un meereniiba
29.04.2009. plkst. 14:09
dcplusplus
ar tiem vingrinājumiem esi uzmanīga, jo labāk ir tomēr aiziet uz sporta zāli un zinoša trenera pavadībā izstrādāt programmu, kurš tev arī parādīs kā pareizi šie vingrinājumi ir jāpilda. bieži vien mājas apstākļos trenējoties iegūst nevis efektu, bet gan iedzīvojas kādās traumās un rezultāti arī nebūs tādi, kādus to reklamē internetā. ar presītes kačāšanu vien nebūs gana, vajag trenēt visu ķermeni nevis vienu ķermeņa daļu. nav jēga, ka presīte ir ideāla, bet pārējās ķermeņa daļas ir tādas nekādas.
25.04.2009. plkst. 09:12
paldies par ieteikumu! ;)
21.04.2009. plkst. 16:17
Pēc plkst. 18:00 STOP ēšanai :) sho man liekas tu vari izslegt, tu est vari pec 18:00 tikai olbaltumvielas, piem. varitu vistu ar kjinas kapotu piem. un neko lieku tas tev nedos, ka saka,eed labak maz un vairakas reizes :)
21.04.2009. plkst. 13:22
Man brokastis ir 9:00, ēdu ik pēc 3 h, tas ir, 12:00, 15:00, 18:00, mazā šķīvī, mazu porciju. Pēc 18:00 man nesagādā nekādu grūtību neēst, pierasta lieta :) un vingroju es no paša rīta ap pus 7:00.
21.04.2009. plkst. 11:02
Nu par tiem pl 18:00 ir tāds strīdīgs jautājums. Ja organisms visu laiku saņēm pietiekami enerģiju, tad nav nepieciešams veidot tauku rezerves, bet ja brokastis ēd pl 7:00, tad 13st bez enerģijas uzņemšanas nozīmē, ka organisms lieki enerģiju netērē un maksimāli cenšas uzkrāt(tauku veidā)pa dienu apēsto, tā ka pareizi sabalansēts uzturs un var arī pēc 18:00. Tas tā, mans viedoklis par šo tēmu.
21.04.2009. plkst. 10:18

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 19. oktobrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Par spīti stereotipiem, saldais ēdiens maltītes sākumā nemaz nav tik kaitīgs. Kā uzskata daži dietologi, torte vai kūka var nospēlēt savdabīgu antiaperitīva lomu, nomierinot „vilka apetīti”. Viss ir atkarīgs no tā, cik izsalcis esat un cik sen esat pēdējo reizi ēdis. Ja ir izlaista kāda ēdienreize, uzsāciet maltīti ar dažiem šokolādes gabaliņiem, pāris konfektēm, tortes gabaliņa, dažām karotēm ievārījuma vai saldējuma. Tas paātrinās glikozes piesātināšanos asinīs, samazinās bada sajūtu un pasargās no pārēšanās

Pasākumi

Dziedātāji Seal un Michael Bublé izdod koncertierakstu DVD

Mūzikas izdevniecības “Warner Music” apgādā CD/DVD formātā klajā nācis dziedātāja Sīla (Seal) koncertieraksts “Soul Live” un Maikla Bublē (Michael Bublé) “Michael Bublé Meets Madison Square Garden”....