progress

Dzīvesvieta

Dobeles rajons

Sporta klubs

Neapmeklē

Mērķis

Iegūt lielāku muskuļu masas pieaugumu, jo pirms gada tikai sāku trenēties, spēks ir diezgan nopietni audzis, bet muskuļu masa iet lēnāk, tagad cenšos trenēties vairāk uz masu,pašreizējie rezultāti- spiešanā- 100kg, vilkmē- 160kg,pietupienos- ap 130kg

Sākuma svars: 73 kg Plānotais beigu svars: 90 kg
1. nedēļa: 74 kg
2. nedēļa: 75 kg
3. nedēļa: 77 kg
4. nedēļa: 78 kg
5. nedēļa: 79 kg
6. nedēļa: 81 kg
7. nedēļa: 82 kg
8. nedēļa: 83 kg

Motivācija

sasniedzot kādu mērķi salīdzinu izmaiņas spēkā un izskatā, tad turpinu trenēties un uzstādu tālāku mērķi pēc kura tiekties un kļūt lielākam un spēcīgākam

Lielākā vājība

saldumi, dauzd kas cepts utt.

Piedalies arī Tu

Komentāri (4) Augošā secībā

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
tas ir udens tava organisma 1-2kg plus/minus, tas nav butiski! kas ar jums..
08.04.2010. plkst. 21:56
Edgars
nu un cik tu jau ilgi treneejies?
06.01.2010. plkst. 00:35
īpaši bieži nesanāk nosvērties un man ir tā ka svars īpaši neaug pa nedēļām, varu visulaiku svērt nemainīgi, bet te pēkšņi svars ir augšā par 1 vai 2kg un atkal paliek nemainīgs, protams tie nav tauki bet muskuļi, jo ievēroju treniņa programmu un to ko ēdu
22.04.2009. plkst. 18:03
+5 2. nedēļas svars nav norādīts!:)
22.04.2009. plkst. 00:21

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 18. augustā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Kofeīns paaugstina aspirīna citu pretsāpju līdzekļu iedarbību, tāpēc tas ir atrodams dažos medikamentos

Pasākumi

12. Starptautiskais garīgās mūzikas festivāls

12. Starptautiskais garīgās mūzikas festivāls norisināsies no š.g. 19. augusta līdz 3. septembrim. Jau tradicionāli Valsts Akadēmiskais koris „Latvija” saviem klausītājiem ir...