happys

Dzīvesvieta

Rīga, Ventspils

Sporta klubs

Ventspils olimpiskais centrs

Mērķis

Iegūt vasaras figūru īpaši akcentu liekot uz vēdara presi un muguru.

Sākuma svars: kg Plānotais beigu svars: kg
1. nedēļa: Nav norādīts
2. nedēļa: Nav norādīts
3. nedēļa: Nav norādīts
4. nedēļa: Nav norādīts
5. nedēļa: Nav norādīts
6. nedēļa: Nav norādīts
7. nedēļa: Nav norādīts
8. nedēļa: Nav norādīts

Motivācija

Motivācija ir balvas un iespēja publicēt panākumus, tāda veidā piespiežot sevi tiekties pēc labākiem rezultātiem.

Lielākā vājība

Saldumi

Piedalies arī Tu

Komentāri (30) Augošā secībā

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
centīgs..:) +5
22.04.2009. plkst. 00:24
Kreatīns aiztur ūdeni organismā, kā rezultātā masa nedaudz pieaug. Parasti pēc lietošanas pārtraukšanas viss efekts pazūd. Tas universal kreatīns nekādu paliekošu efektu diemžēl neatstās. Animal pak ir vitamīni un minerālvielu komplekss intensīvām slodzēm, turklāt ļoti labi! Tas Muscletech gan strādā mazliet savādāk: te var palasīt vairāk: http://www.muscletech.com/products/creakic/index.shtml
16.04.2009. plkst. 13:01
Man jau ir noipirkts universal nutrition creatine http://www.1a.lv/sporta%20uzturs/spekam/details.php?id=296396, bet vai lietojot viņu man nepalielināsies svars ? Ja nē tad varbūt varētu dot kādu padomu kā pareizi viņu lietot un varbūt labāk kreatīna vietā lietot universal nutrition animal pack http://www.1a.lv/sporta%20uzturs/spekam/details.php?id=296396 ?
16.04.2009. plkst. 12:51
Ja līdzekļi atļauj, paņem vienu no labākajiem kreatīniem: Muscletech Creakic: http://www.1a.lv/sporta%20uzturs/masai/details.php?id=1581795
16.04.2009. plkst. 11:28
Vai ir ieteicams lietot kreatīnu, lai sasniegtu man vēlamo rezultātu ?
13.04.2009. plkst. 16:47
Pēc 1. nedēļas svars ir 105.5 tajā tabulā nevarēja ielikt skaitli ar vairāk kā 3 zīmēm tāpēc tur ir tikai 105 :)
03.04.2009. plkst. 12:22
ja pirmo reizi ar svariem strādāji, loģiksi, ka muskuļi sāpēs, kad ieiesi ritmā, tad sāpes nebūs tik intensīvas un ilgas. Pirms jauna treniņa kārtīgi iesildies, tad muskuļu sāpes nejutīsi tik ļoti.
02.04.2009. plkst. 10:49
Es pēc treniņiem izstaipos, bet muskuļi tik un tā sāp. Pirts diemžēl man nav pieejama.
01.04.2009. plkst. 20:05
pec treniniem obligati vajag izstaipities, tad gan musisi nesapes, gan ari atrak atjaunosies
01.04.2009. plkst. 13:49
Pirtnieks
Vajadzēja pirtī ieiet pēc trenniņa, a tagad jau pa vēlu :P
01.04.2009. plkst. 12:50
Varbūt kāds varētu ieteikt kaut ko, lai ātrāk pārietu sāpes muskuļos kā arī lai muskuļi ātrāk atgūtos. Kaut kādu alternatīvu ledus vannai.
01.04.2009. plkst. 12:36
Tad jau labi,ka patīk - galvenais,lai arī rezultāti ir!
31.03.2009. plkst. 10:46
Trainer paldies par programmu, nu jau vakar pirmās dienas vingrinājumi bija labi, domāju, ka patiks arī nākamās dienas vingrinājumi.
31.03.2009. plkst. 00:30
pirms treniņa kardio 5-10 minūtes + iesildi plecus,locītavas, lai negūtu traumu. Pirms darba svariem arī jāiesildās ar mazākiem svariem.
27.03.2009. plkst. 20:13
Priekš iesildīšanās ir nepieciešams kardio treniņš vai pietiek ja vienkārši iesilda muskuļus izpildot vingrinājumus ar vieglaku svaru?
27.03.2009. plkst. 19:39
tad tajā dienā, ko mājās taisi, ir aerobā slodze. Svaru dienās, pauze starp piegājieniem 90sek. Visi vingrinājumi jātaisa ar 1 svaru (pirms tam 1-2 iesildošie ar mazākiem) - ja nevari visus uztaisīt ar to svaru, ņem svaru mazāku. kad vari visu uztaisīt ar 1 svaru, pieliec klāt. Krūtīm stieni nolaid uz krūtīm, pauze 1-2 sek., un tad spied augšā, netaisi ar inerci.
27.03.2009. plkst. 14:38
II diena zālē: Vilkme 4x6; pievilkšanās 4x8 (ja nevari, tad mazāk x, bet kopā lai sanāk 30x), apakšējā bloka vilkšana 3x10; Bicepss ar stieni stāvus 4x8; bicepss ar hantelēm sēdus 3x10. Trapece 3x10, prese 3x20.
27.03.2009. plkst. 14:31
Aptuveni tā: I diena: 1.Pietupieni ar svaru stieni 4x8; Izklupieni ar hantelēm rokās 3x12; Kāju iztaisnošana trenažierī/saliekšana trenažierī superset 3x10; Spiešana guļus ar stieni 4x6; spiešana hanteles 30grādu sols 3x8; Hanteļu izvēršana guļus uz sola 3x15. Ikri 3x15; prese 3x20
27.03.2009. plkst. 14:29
Varbūt varētu ieteikt kādu programmu ar svariem ?
27.03.2009. plkst. 14:21
Es ieteiktu tajās 2 dienās, kad ej uz zāli, taisīt treniņus ar svariem (programma cita būs) un tajā dienā, kad trenējies mājās, ņem aerobo slodzi pēc esošās programmas.
27.03.2009. plkst. 14:03

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 22. augustā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Cilvēka smadzeņu ietilpība pārsniedz 4 tera bitus

Pasākumi

Latvijas mākslas klasika Dr. Gunta Belēviča kolekcija

Latvijas Nacionālā mākslas muzeja Baltajā zālē (K.Valdemāra ielā 10a, Rīgā) ar turpinājumu Hēges zālē no 2008.gada 7.septembra līdz 5.oktobrim būs skatāma izstāde Latvijas mākslas...