edmunds

Dzīvesvieta

Jelgava

Sporta klubs

Atlētika

Mērķis

Palielielināt kopējo muskuļu masu un fizisko izturību, jo bez fiziskām aktivitātēm bieži nogurums mācas virsū. Sāku intensīvi trenēties 2008.g nogalē.

Sākuma svars: 105 kg Plānotais beigu svars: 105 kg
1. nedēļa: 98 kg
2. nedēļa: 100 kg
3. nedēļa: Nav norādīts
4. nedēļa: Nav norādīts
5. nedēļa: Nav norādīts
6. nedēļa: Nav norādīts
7. nedēļa: Nav norādīts
8. nedēļa: Nav norādīts

Motivācija

Spogulis. Gribas paskatīties tajā un ieraudzīt augumu, kas pašu sajūsmina.

Lielākā vājība

Daudzus darbus mēdzu atstāt uz pēdējo brīdi,kā rezultātā cieš to kvalitāte. Ar treniņu palīdzību, gribu patrenēt arī disceplīnu, jo bez tās jau nevar sasniegt labus rezultātus

Piedalies arī Tu

Komentāri (55) Augošā secībā

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
morine4@yahoo.com sazinieties ar mani caur manu e-pasta adrese Mans vārds ir Morine, es devos caur savu profilu šodien, i var kļūt interesē jūs, es vēlētos uzzināt par jums, sazinieties ar mani caur manu e-pastu, es jums pastāstīs par mani un nosūtīt jums manu picture.here manu pastu (morine4@yahoo.com) no Morine morine4@yahoo.com contact me through my email address My name is Morine,i went through your profile today,i be become interested in you,i will like to know about you,contact me through my email, i will tell you about me and send you my picture.here my mail ( morine4@yahoo.com) from Morine
02.09.2010. plkst. 21:03
....
Man butu tads jautajums es sverku 65 kg gribu dabut vismaz 85kg ko man labak est!?lai atrak pienemtos svara jo edu ko velos visu resns nepalieku!
17.05.2010. plkst. 20:10
Esmu atsācis treniņu sezonu. Pa vasaru -7kg., nezinu vai tas ir daudz vai maz, bet liekas, ka daļa ir uz tauku rēķina. Darba svari protams ir nokritušīes, bet ceru, ka pāris mēnešos dabūšu tos atpakaļ. Sākot jau ar pirmo treniņu papildus lietoju UB un cenšos 5-6 ēdienreizes, lai maximāli izmantotu sākuma momentu un muskuļiem būtu visas nepieciešamās barības vielas, jo tagad ir gatavās mocības, kā pārstāj sāpēt muskuļi, tad treniņš un atkal pāris dienas kā caur gaļasmašīnu izlaists.
19.11.2009. plkst. 22:33
Paldies gitiene. Tevi arī apsveicu. Šis konkurs ir kā ļoti laba motivācija, kas neļauj atslābt. Diemžēl otrajā kārtā nepiedalīšos, jo pa vasaru nedzīvoju pilsētā un nevaru apmeklēt sporta zāli, bet, lai nezaudētu formu, centīšos mājas apstākļos darīt ko lietas labā. Plus vēl maija beigās aizklopēja manu sporta zāli ciet - itkā pārvācās uz citām telpām(krīze kā nekā), bet rudenī gan atsākšu nopietni trenēties,jo nedrīkst taču apstāties pie sasniegtā.
05.06.2009. plkst. 23:05
Edmund-no sirds apsveicu ar žūrijas balvu un domāju,ka tādam muskuļu specam kā tev ,tā palīdzēs turpmākajā darbā:))(esmu no šitādiem muskuļu kalniem dzirdējusi par proteīnu kokteilīšiem un visādām citādām muskuļiem nepieciešamām vielām)!!!!! Lai veicas arī turpmāk!!!!!
05.06.2009. plkst. 18:32
Apskaizu! :D
25.05.2009. plkst. 17:59
Kad sāku trenēties(pusgads jau pagājis), tad gribēju līdz vasarai gribēju iegūt pēc iespējas labāku rezultātu, tika vākta daudz informācija ko kā labāk. Arī uztura bagātinātāji, bet tā ne uz pilnu klapi, jo iepriekš nekas tāds nebija lietots. Sākumā trenējos 3x10, tagad 5x5 un darba svari attiecīgi sākumā - spiešana guļus 40kg, tagad 95kg; pietupieni 50kg tagad 115kg; vilkme 60kg tagad 155kg.
25.05.2009. plkst. 16:46
ja Tu esi saacis trenneties 2008 gada beigaas, tad man vnk truukst vaardu lai pateiktu, cik labs ir progress. Apsveicami.
23.05.2009. plkst. 21:18
Svars stāv uz vietas, jo cenšos nodzīt lieko nezaudējot muskuļu masu, kā nekā vasara jau aiz loga.
18.05.2009. plkst. 23:37
Pagājušas 7ned. ar esošo programmu. Nolēmu pamainīt uz 5 dienu dalīto treniņu: 1)Pleci, prese; 2)Krūtis; 3)Rokas; 4)Mugura,prese; 5)Kājas. + 10-15min. kardio pēc katra treniņa. Treniņi katru otro dienu, sanāk katru muskuļu grupu trenēt reizi 10 dienās, it kā kreisā programma, bet gribas pamēģināt, tad jau redzēs kādi būs rezultāti.
14.05.2009. plkst. 21:32
Ja piekritu trainer pa tam krutim,bet ta vis baigi labi.!
03.05.2009. plkst. 19:48
Krūtis patreiz tiek trenētas 2x nedēļā un vairāk tiek likts uzsvars uz spiešanu ar hantelēm, jo tieši hanteles palīdz tikt pie lielākas masas(tā es daudzkārt esmu lasījis).
28.04.2009. plkst. 22:48
Labas rokas, pleci, mugura, bet krūtis prasās lielākas, manuprāt. Bet kopumā progress ir acīmredzams!
28.04.2009. plkst. 10:43
Pievilkšanos taisu 5x5 atsevišķā dienā. Muguras treniņš: vilkme 5x5; Stieņa vilkšana noliecienā 4x8; šragas ar stieni aiz muguras 4x8. Ik pa laikam pamainu kādu vingrojumu, bet vairāk par 4 vingrojumiem dienā es netaisu. Man liekas ka sanāk augšēja,vidus un lejas daļa mugurai ar šiem vingrojumiem.
22.04.2009. plkst. 07:31
Un cik taisi viena diena vingrinajumus mugurai,un pa cik reizem? cik piegajieni?
21.04.2009. plkst. 17:39
Pamatā taisu vilkmi, pievilkšanās, augšējā bloka vilkšana(platā tvērienā), svara stieņa vilkšana noliecienā(pie jostas vietas), hanteļu vilkšana noliecienā, muguras atliekšanu trenažierī + daži vingrojumi,kas domāti plecu aizmugurējai daļai. Galvenais lai strādā mugura nevis biceps.
21.04.2009. plkst. 13:56
Mugura baigi labi, kadus vingrinajumus taisi?
21.04.2009. plkst. 13:18
Mēnesis ir pagājis un +2kg, domāju rezultāts ir normāls, ņemot vērā, ka vidukļa apkārtmērs nav palielinājies un apģērbs sāk palikt par mazu. Savā ēdienkartē esmu iekļāvis nedaudz treknākus produktus(krējums 15%, vistu spērniņi, cūkgaļa) un pirms gulētiešanas izdzeru kokteili - 50g geinera ar 3 olām un 0,5l piena(ja sanāk tad lauku).
21.04.2009. plkst. 07:47
Wow, tas Animal Flex ir riktīgs zvērs, lietoju tikai trīs dienas un šodien taisīju tādus vingrojumus, kas agrāk man sagādāja nelielas sāpes plecā, tā ka rezultāts ir jūtams uzreiz.
17.04.2009. plkst. 18:32
Pie dižiem speciālistiem neesmu bijis, to man traumās teica.Laikam būs jāpaņem viens kurss Animal Flex jāizdzer un tad jāpaskatās kas notiks.
07.04.2009. plkst. 22:37

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 23. augustā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Kofeīns paaugstina aspirīna citu pretsāpju līdzekļu iedarbību, tāpēc tas ir atrodams dažos medikamentos

Pasākumi

Elīnai Krastiņai jauns dziesmas videoklips

Pagājušās nedēļas nogalē Valmierā naktsklubā “Kāre” notika dziedātājas Elīnas Krastiņas jaunākās dziesmas "Stay" video klipa prezentācija. Elīna Krastiņa ir ne tikai...