4 dienu programma spēka un muskuļu masas pieaugumam

Šī programma ir vairāk paredzēta pieredzējušākiem atlētiem, lai intensīvas slodzes apstākļos palielinātu spēka potenciālu.

Tā kā šī ir 4 dienu programma ar intensīvu režīmu, ļoti iespējams, ka atsevišķos bāzes vingrinājumos (piemēram, svaru stieņa spiešanā guļus) nejutīsiet spēka pieaugumu, taču uztraukumam nav pamata, jo uzkrātais spēka potenciāls izpaudīsies pēc programmas beigām.

Optimālais treniņprogrammas ilgums - 6 - 8 nedēļas.

Optimālais treniņu grafiks: Pirmdiena, otrdiena, ceturtdiena, piektdiena

Komentāri (34)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
viszinis
tieshàm riktìgs bardaks
09.04.2012. plkst. 15:03
edmunds
bardaks nevis programma. Divreiz nedeļā spiešana guļus un pietupieni kā pirmais vingrinajums nekur neder.Neticat man tad pajautajāt zalē kadam normalam vecim kurš vismaz 180kg gan tupjas gan spiež. 7dienas muskulim ir jaatpūšas
27.07.2011. plkst. 20:33
si ir normala prog
05.01.2011. plkst. 14:20
nezinis
ee a visi pa to ēšanu vien , kāds var reāli izskaidrot kas jaēd un cik daudz jaēd, esmu iesācējs, bet trenējos tagad regulāri un pēc šis programmas.
10.02.2010. plkst. 15:51
Nav nekas efektīvāks par pievilkšanos pie stieņa platā tevērienā!!
15.04.2009. plkst. 11:30

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 18. augustā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Zilai krāsai ir nomierinošs efekts, jo tā liek smadzenēm izdalīt nomierinošos hormonus

Pasākumi

Meksikāņu vakars

Meksikāņu vakars un tekila par puscenu
DJ Uģis...