3 dienu programma muskuļu masas pieaugumam

Programma, kas sastāv no bāzes vingrinājumiem un būs ļoti efektīva spēka un muskuļu masas pieauguma veicināšanai.

Ja prioritāte ir spēks, pauzes starp vingrinājumiem taisiet lielākas, ja muskuļu masas pieaugums - īsākās.

Komentāri (201)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Katrina
Gribu pajautat.regulari eju uz sporta zali 5x nedela. Gribu palielinat muskulu masu un klat kadu kg apkartmeram.lietoju ari proteina kojteili pec trenina.bet pagaidam izmainas redzu tikai vedera apkartmera-un nejau labas ko es daru ne ta?edu 4x diena
16.03.2016. plkst. 19:03
janis
ka var dabut lilus musisus
06.12.2013. plkst. 16:45
maris
ko ja ed ja grib uzdabut formu
14.01.2013. plkst. 12:56
K.K to janis
nevajag nemt pec muguras dienas kajas, jo kajas sledzas klat ari pie vilkmes, taisi pirmdien kajas, tresdien krutis rokas(bicepsu vai tricepsu) pleci un piektdien muguru un rokas (bicepsu vai tricepsu) presi treninja beigas vai starp vingrinajumiem, apmeram ta
19.10.2012. plkst. 01:02
Sandis
Kas to programmu sastādījis?
18.10.2012. plkst. 23:08

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 24. jūnijā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Lietojot austiņas tikai vienu stundu, paaugstinās baktēriju skaitu jūsu ausī 700 reizes