"Stīvā" vilkme

"Stīvā" vilkme

1. Nostājieties pie stieņa, ķermeņa augšdaļa paralēli grīdai, kājas tikai nedaudz ieliektas ceļgalos, dibens "atšauts".

2. Satveriet stieni aptuveni plecu platumā.

stiff2.jpg - 44.69 KB

3. Iztaisnojieties ar izelpu. Ar ieelpu nedaudz ieliektās kājās nolieciet taisnu muguru paralēli grīdai tā, ka stienis nepieskaras grīdai.

NB! Nepareizi izpildot vingrinājumu, var gūt nopietnas traumas, tāpēc, kamēr neesat apguvis tehniku, nelieciet lielus svarus. Mugurai jābūt taisnai visa vingrinājuma izpildes laikā!

Komentāri (4)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
man ar bija problema ar so vingrinajumu, gadu netaisiju vinu vispar. bet ejot uz zali biju iemacijies pasam nezinot muguru noturet, un ta aizgaja, pasam brinums :)
29.03.2009. plkst. 02:57
marlons
aha man ar nepadodas jau gadu mocos pirmstam netaisiju vinu,bet visi saka ka vaig.tagat nesen kajas cieshaak saliku vrode kaukaa labaak sanaak.
18.03.2009. plkst. 23:49
Shakali, iesaku pieiet pie kaada trenera, lai paraada tehniku. Naw paaraak gruuti, un protams, saakumaa vajag spoguli!
15.03.2009. plkst. 15:34
MAn galigi nepadodas sis vingrinajums,es vinju neprotu,it kaa zinu kaa visam jabut,bet man nesanak!:@:@
14.03.2009. plkst. 16:40

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 25. augustā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Lietojot austiņas tikai vienu stundu, paaugstinās baktēriju skaitu jūsu ausī 700 reizes

Pasākumi

Noskaidroti MTV un Coca-Cola rīkotā konkursa Soundwave pusfinālisti

Zināmas sešas no četrdesmit piecām garāžu grupu konkursam Coca-Cola Soundwave pieteiktajām jaunajām grupām, kas turpinās cīņu pusfinālā - Chuu, Into One, Oranžās Brīvdienas, Slurm!,...