Ķermeņa augšadaļas celšana uz grīdas

Ķermeņa augšadaļas celšana uz grīdas

1. Apgulieties uz grīdas, salieciet ceļgalus, kājas plecu platumā. Ērtāk būs, ja kājas "aizkabināsiet" vai palūgsiet, lai partneris pietur.

2. Ar nedaudz apaļu muguru paceliet ķermeņa augšdaļu.

situp2.jpg - 19.12 KB

3. Rokas turiet uz sāniem, priekšā vai aiz galvas, taču neizmantojiet tās, lai palīdzētu piecelties.

4. Lēnām laidiet ķermeņa augšdaļu lejā.

Komentāri (5)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Nepareizs
Nu šitas tak ir galīgi di***, it īpaši vēl pieceļoties 90 grādos.
13.02.2010. plkst. 02:37
falling pats pieveries! pareizi teikts.
09.12.2009. plkst. 19:26
sviests, kurā klubā vēl kāds normāls cilvēks taisa presīti pieceļoties pilnīgi sēdu???????!!!!! kaut gan- fizioterapetiem prieks- daudz vairāk cilvēku sabeigs sev muguras- būs ar ko pēc tam darboties :))))
21.04.2009. plkst. 13:35
Falling
Kad esi izkusis, padomā, pirms komentē!
11.03.2009. plkst. 21:11
OMG
OMG, kas par krūtīm!!! es kūstu
11.03.2009. plkst. 00:07

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 23. oktobrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Zilai krāsai ir nomierinošs efekts, jo tā liek smadzenēm izdalīt nomierinošos hormonus

Pasākumi

RED BULL MUSIC ACADEMY IZSLUDINA PIRMO MĀKSLINIEKU POSITIVUS FESTIVĀLĀ

Šogad Positivus festivālā pasaules mēroga klubu mūzikas zvaigznes meklējiet Red Bull Music Academy Lounge – brīvdabas klubā ar satriecošiem deju grīdas hītiem!...