Svaru stieņa vilkšana noliecienā

Svaru stieņa vilkšana noliecienā

1. Kājas plecu platumā, stieni satveriet mazliet platāk par plecu platumu.

2. Noliecieties taisnu muguru tā, lai mugura pēc iespējas būtu paralēli grīdai. Kājas viegli ieliektas.

bentoverbbrow2.jpg - 61.53 KB

3. Rokām lejas pozīcijā jābūt pilnīgi taisnām.

4. Velciet stieni pie krūtīm - aptuveni krūšu muskulatūras apakšējās daļas līmenī. Velciet tā, lai justu, ka jūsu lāpstiņas pievelkot stieni, saskaras.

5. Lēnām laidiet stieni lejā.

NB! Galvai vienmēr jābūt paceltai uz augšu - lai vieglāk to noturēt, jānofokusē skatiens, piemēram, uz griestiem. Nekādā gadījumā neveiciet vingrinājumu ar ātriem rāvieniem!

Komentāri (5)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Chalim pirmajaa bildee konkreeti apalja mugura. Labaakas fochenes nav? :p Jauninjie traumeesies ;)
15.03.2009. plkst. 15:38
killer
ega ja nu kas tu pats esi bajga parasa ja neka nesaproti nax vispar sejt ielidi
12.03.2009. plkst. 09:32
ega
nu sis gan ir baigaa parasa.....
06.03.2009. plkst. 12:44
Paldies par ieteikumu, Dio - ieviesīsim šādu lietu. Pagaidām Jūs varat atlasīt vingrinājumus pēc muskuļu grupām Dzīvesstila sākumlapā izvēloties bildītē, kura muskuļu grupa Jūs interesē, un tiks atlasīti visi vingrinājumi šai grupai. Konkrētais vingrinājums konkrēti trenē muguru.
04.02.2009. plkst. 12:07
Dio
Un ko tas dod. Manuprāt, svarīgi ir pielikt klāt arī info, kuras muskuļu grupas tiek nodarbinātas.
04.02.2009. plkst. 11:59

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 23. oktobrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

40 grādu temperatūrā pēc Celsija, cilvēks zaudē aptuveni 14,4 kalorijas stundā elpojot

Pasākumi

Mūsdienu deja

Tā pati, ko zinātāji sauc par laikmetīgo deju
Tā pati, kas pamatā mūsdienu dejas izrādēm
Tā pati, kas skaista un veselīga ...