Izklupieni

Izklupieni

1. Paņemiet rokās hanteles vai salieciet rokas uz gurniem, lai apgūtu kustību vai, ja hanteles ir par smagu.

2. Lieciet platu soli - izklupienu.

izklupieni2.jpg - 26.99 KB

3. Piecelieties un speriet soli ar otru kāju.

Ja izmantojiet hanteles, centieties lai ķermeņa augšdaļa būtu taisna vingrojuma izpildes laikā - nesaliecieties uz priekšu. Pirms ņemt smagākas hanteles, obligāti iesildieties, lai izvairītos no traumām.

Komentāri (8)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
koments
Labs vingrinajums
14.04.2015. plkst. 21:00
Gribētos gan vairāk uzzināt vingrinājumus,kas domāti kājām ,tieši dedzināt ciskas un dibenu arī mājas apstākļos!
22.10.2009. plkst. 10:21
lula
pa pirmo iedarbīgs. parasti to veico kad skrienu krosu, uz brīdi atvelku elpu...pataisu izklupien soli, bet tā ka kāju ceļot uz augšu celi stiepju cik augsti vien var, un ar otru kājas pēdiņu pastrādāju, pastiepjoties uz pirkstu galiem-respektīvi tādiem soļiem iet uz priekšu, tā pat ir iedarbīgāk, nekā telpā ar hantelēm.
05.08.2009. plkst. 10:14
guntis
saņa, varbūt vari ieteikt vingrinājumus mājas apstākļos,kas labi dedzina taucinjus uz gurniem?
29.05.2009. plkst. 15:26
Saņa
gunti => kājas kopā
29.05.2009. plkst. 14:16

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 23. oktobrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Kafijas krūzē ir vairāk kā 1000 ķīmisku vielu

Pasākumi

Viļņa — Eiropas kultūras galvaspilsēta 2009 pārsteigs ar „dzīvo kultūru”

2009. gadā kultūra visās tās formās un izpausmēs piepildīs Viļņas galerijas un skatītāju zāles, ielas un citas šādam nolūkam nekad neizmantotas vietas. Programmā Viļņa — Eiropas...