Pievilkšanās

Pievilkšanās

1. Izvēlieties tvērienu pie stieņa - plecu platumā vairāk tiks trenētas rokas, platākā tvērienā muguras muskulatūra.

2. Ja veicat pievilkšanos speciālā trenažierī, izvēlieties palīgatsvarus.

pievilks_trenaz_2.jpg

3. Ja pievelkaties pie stieņa, varat varēt, vai pievilkoties likt pie stieņa zodu, vai galvu likt aiz stieņa. Otrajā variantā lielāks uzsvars tiks likts uz muguras muskuļiem.

4. Laižoties lejup iztaisnojiet rokas pilnībā.

Komentāri (19)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
ogo
bet man 120.kg un varu mieriigi 5x. :)
16.04.2013. plkst. 17:52
.
pazistu vienu kas 12 gados var 19 bet es pats 14 gados 10 tikai
20.08.2012. plkst. 14:57
Sandis Lagzdins
es varu 11 un man ir 13 gadi
16.03.2012. plkst. 21:16
Banzai
ademir, ar tādu spalvas svaru tev jāvelkas vismaz 40x :D Man ir 100kg un es ar 25kg piekarinātu ripu varu pievilkties ~15x.
20.07.2011. plkst. 11:26
man ir 56-59kg varu knapi 15 :D 100kg un 30 , vecit nesi reno renes :D
20.07.2011. plkst. 04:13

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 15. novembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Par spīti stereotipiem, saldais ēdiens maltītes sākumā nemaz nav tik kaitīgs. Kā uzskata daži dietologi, torte vai kūka var nospēlēt savdabīgu antiaperitīva lomu, nomierinot „vilka apetīti”. Viss ir atkarīgs no tā, cik izsalcis esat un cik sen esat pēdējo reizi ēdis. Ja ir izlaista kāda ēdienreize, uzsāciet maltīti ar dažiem šokolādes gabaliņiem, pāris konfektēm, tortes gabaliņa, dažām karotēm ievārījuma vai saldējuma. Tas paātrinās glikozes piesātināšanos asinīs, samazinās bada sajūtu un pasargās no pārēšanās

Pasākumi

Cēsu skolēniem iespēja svinēt valsts svētkus Jaunajā pilī!

Sākoties mācību gadam, Cēsu Vēstures un mākslas muzejs aicina skolēnus piedalīties muzepedagoģiskajās programmās, lekcijās, kā arī piedāvā Latvijas 90.dzimšanas dienas ietvaros Cēsu...