Ķermeņa augšdaļas celšana uz slīpā preses sola

Ķermeņa augšdaļas celšana uz slīpā preses sola

1. Ieņemiet pozīciju uz slīpā preses sola. Rokas pie galvas.

2. Celiet ķermeņa augšdaļu augšup. Zodu nepiespiest pie krūtīm, ar rokām nepalīdzēt, ceļoties augšup.

prese_sols2.jpg

Ja vingrinājums šķiet pārāk viegls (nejūtat, ka savelkas vēdera preses muskulatūra pēc vairāk kā 20 atkārtojumiem), varat palielināt grūtības pakāpi, noregulējot preses solu stāvākā pozīcijā un/vai izmantot papildus svaru, turot to aiz galvas.

Komentāri (16)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Janis
šeit iet runa par trenēšanos nevis par vēsturi mums te lekcijas nevajag
28.04.2009. plkst. 00:52
Nu slin;kiem ir grūti, bet tiem kuriem ir apņemšanās- uz priekšu! .. (:
24.05.2008. plkst. 15:05
ivucis
jūs visi neko nesajēdzat, varat trenēties kautvai visu dienu efekta nebūs ja ēdīsiet sūdus kuros nav proteīns!!!
06.05.2008. plkst. 17:50
Valters bez Kažas
Dāvi ko tu gribēji ar to citātu pateikt? ka otrajā pasaules karā karavīri šo vingrinājumu izpildīja lai būtu formā??? :D
23.04.2008. plkst. 23:39
Davis
kas tev viegli sitadus cilat ?
23.04.2008. plkst. 21:34

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 19. augustā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Smiekli samazina stresa hormonu līmeni un stiprina imūnsistēmu

Pasākumi

Dirty Deal Jubileja - 2. diena

31.jūlijs, otrAIS jubilejas vakars - post / indie / pop / balkānu / koncertvakars. Piedalīsies tādas grupas kā  SATELLITES LV, MOFO, MONA DE BO, kā arī ielu muzikants no ASV Jason...