Vilkme (Stājas spēks)

Vilkme (Stājas spēks)

Viens no bāzes vingrinājumiem.

1. Nostājieties pie stieņa, kājas nedaudz šaurāk par pleciem.

2. Noliecieties, satveriet stieni - tvēriens plecu platumā. Mugurai obligāti jābūt taisnai, dibens nedrīkst būt pacelts pārāk augstu.

vilkme_2.jpg

3. Ar kājām celieties augšup - dibens nedrīkst celties pirmais. Skats uz priekšu augšu, mugura taisna.

4. Pabeidziet kustību, iztaisnojoties, nofiksējiet svaru un sēdieties ar kājām un turot taisnu muguru.

NB! Vingrinājuma laikā mugurai jābūt taisnai visas kustības laikā, pretējā gadījumā var nopietni traumēt muguru!

 

Komentāri (11)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Koc
Prieksh visiem muguras vingrinajumiem ir nepiecieshams vilkt specialo jostu!
14.03.2013. plkst. 00:02
njā
tas Konstantinovs ir monstrs... a cik viņs pietupienu tupjās?
21.11.2008. plkst. 15:54
sandis
modelia-tikai iesaceji? Apskaties http://www.youtube.com/watch?v=8VZOlFo0Q1U vins jau nu nav iesacejs
21.11.2008. plkst. 13:32
Janis T
a tu krūtis arī netaisi, jo tur tacu stienis var izkrist no rokam un salauzt ribas? :D pareizi jātaisa tad nebūs traumu/ Bāzes vingrojumi IR JĀTAISA ja gribi uztrenet visu kermeni!!!
27.10.2008. plkst. 12:07
reinis
muguru ljoti jaasaudzee bez shii vingrinaajuma iztieku :)
27.10.2008. plkst. 09:03

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2017. gada 24. maijā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

Vidējais vīrietis sastāv no 40% muskuļu un 15% tauku, savukārt sievietes – 23% muskuļu un 25% tauku

Pasākumi

Latvijas mākslas klasika Dr. Gunta Belēviča kolekcija

Latvijas Nacionālā mākslas muzeja Baltajā zālē (K.Valdemāra ielā 10a, Rīgā) ar turpinājumu Hēges zālē no 2008.gada 7.septembra līdz 5.oktobrim būs skatāma izstāde Latvijas mākslas...