Hiperekstenzijas

Hiperekstenzijas

1. Trenažierī noregulējiet augstumu un ieņemiet sākuma pozīciju - mugura taisna, rokas aiz galvas vai krusteniski pie krūtīm.

2. Ar taisnu muguru veiciet noliecienu, pēc tam seko kustība atpakaļ - skatiens uz augšu. hiperextension2.jpgJa vingrinājums kļūst pārāk viegls, papildus var ņemt svaru ripas.

 

Komentāri (8)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Elvijs
ja tagad visi miljonari lai ietu uz zalem un pirktu trenezierus davaj
21.03.2011. plkst. 14:53
ip
muguras krustenisko daļu
29.05.2009. plkst. 00:58
pilnīgs sviests visa šitā lapa- saucās noregule'jiet trenažieri- būtu vismaz pastāstījuši kas un kā- cik zemu vai augstu, pēc kuras vietas vadīties... uzrakstījuši iespējamās kļūdas- ar šitādiem jau pilni sporta entuziastiem pilni visi sporta klubi, kuri uz savu galvu kaut ko ņemas- bet cik pareizi???? vai arī pēc visa nesabeigs savu organismu????
21.04.2009. plkst. 13:41
kuzja, shito pashu var veikt tak vnk daudz reizes liecoties liidz vidum ar taisnu muguru. taa ka staavi saliecies 90 graadu lenjkjii. diezgan efektiivi
30.06.2008. plkst. 15:24
koļa
kuzjam: kāpēc nav: pumpēšanās no grīdas, presīte, pietupieni, izklupieni, bet protams bez svariem un trenažieriem, labākajā gadījumā būs tikai neliels fitnesa efekts nekas vairāk
03.02.2008. plkst. 10:15

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 21. septembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Cigaretēs ir vismaz 40 zināmas kancerogēnas vielas

Pasākumi

„Priecīgus Ziemassvētkus un laimīgu Jauno gadu” visās valodās

Ja Tavi draugi dzīvo Anglijā, Vācijā vai Itālijā nebūs jāpieliek lielas pūles, lai viņus apsveiktu svētkos, bet, ja esi iepazinies ar kādu, kas dzīvo Albānijā, Indonēzijā, Japānā...