Hiperekstenzijas

Hiperekstenzijas

1. Trenažierī noregulējiet augstumu un ieņemiet sākuma pozīciju - mugura taisna, rokas aiz galvas vai krusteniski pie krūtīm.

2. Ar taisnu muguru veiciet noliecienu, pēc tam seko kustība atpakaļ - skatiens uz augšu. hiperextension2.jpgJa vingrinājums kļūst pārāk viegls, papildus var ņemt svaru ripas.

 

Komentāri (8)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Elvijs
ja tagad visi miljonari lai ietu uz zalem un pirktu trenezierus davaj
21.03.2011. plkst. 14:53
ip
muguras krustenisko daļu
29.05.2009. plkst. 00:58
pilnīgs sviests visa šitā lapa- saucās noregule'jiet trenažieri- būtu vismaz pastāstījuši kas un kā- cik zemu vai augstu, pēc kuras vietas vadīties... uzrakstījuši iespējamās kļūdas- ar šitādiem jau pilni sporta entuziastiem pilni visi sporta klubi, kuri uz savu galvu kaut ko ņemas- bet cik pareizi???? vai arī pēc visa nesabeigs savu organismu????
21.04.2009. plkst. 13:41
kuzja, shito pashu var veikt tak vnk daudz reizes liecoties liidz vidum ar taisnu muguru. taa ka staavi saliecies 90 graadu lenjkjii. diezgan efektiivi
30.06.2008. plkst. 15:24
koļa
kuzjam: kāpēc nav: pumpēšanās no grīdas, presīte, pietupieni, izklupieni, bet protams bez svariem un trenažieriem, labākajā gadījumā būs tikai neliels fitnesa efekts nekas vairāk
03.02.2008. plkst. 10:15

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 19. oktobrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Asins šūna veic ceļu caur visam ķermenim 20 sekunžu laikā

Pasākumi

Bilanebila Party

Radošais duets “Bilanebila” turpina priecēt nakts klubu apmeklētājus ar kvalitatīvu un emocionālu deju mūziku. Kārtējā dueta uzstāšanās notiks 21. augustā klubā...