7 populāri mīti par kardio treniņu

Komentāri (7) Augošā secībā

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
kas
Kardio treniņam ir jābūt daudz garākam par 20-30 min. Riteņbraucējiem ieteicamais laiks aerobajam treniņam ir 3-4 stundas. Jo ilgāku laiku pavadīts tiek aerobajā zonā (60%no max sirds darbības; pulss 120-130, jo lielāks efekts uz organismu. Tā tiek palielināts sirds tilpums, kā arī kapilāru tīkls un mitohondriji šūnā. Un protams efektīvi sadedzināti tauki. Galvenais Lēns un Garš treniņš.
22.10.2009. plkst. 14:01
es
lielaakajai daļai nepiekriitu
08.10.2009. plkst. 17:31
es labāk pa taciņu mežiņā ,
01.09.2007. plkst. 07:12
es trenējos no 3-5 reizēm nedēļā un kardio treniņam veltu treniņa laikā parasti apm.1 stundu,šodien,piemēram,1 stundu un 15 minūtes+1stunda pārējais-hanteles,atspiešanās,pietupieni,prese utt.macību laikā sportoju ļoti maz,jo īpaši sessijas laikā,tāpēc tagad sportoju pilnā sparā,kā nekā ir daudz enerģijas-vnk. lieliski:)
02.07.2007. plkst. 16:39
žēl ka trenniņa laikā nav ieteicams skatīties tv!!!
27.06.2007. plkst. 08:31
Ritulis
Kardio treniņam jābūt vismaz 20-30 min. lai sasniegtu vēlamos rezultātus
26.06.2007. plkst. 22:30
Sportiste
Es gribēju pajautāt, vai taisnība, ka kardio treniņš nedrīkst būt īsāks par 18 minūtēm?
19.06.2007. plkst. 08:36

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 22. augustā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Smiekli samazina stresa hormonu līmeni un stiprina imūnsistēmu

Pasākumi

Rudenī gaidāma vērienīga Igo radošās jubilejas koncertturneja

No septembra līdz decembra sākumam visā Latvijā notiks mūziķa Igo koncertturneja, kas veidota par godu mākslinieka 30 darbības gadiem uz skatuves. Koncertturnejas ietvaros notiks 12 koncerti...