Top 10: Fiziskās aktivitātes, kas palīdz notievēt

Top 10: Fiziskās aktivitātes, kas palīdz notievēt

Ne tikai veselīgs uzturs, bet arī fiziskās aktivitātes ir līdzeklis, lai iegūtu skaistu augumu un labu veselību. Fiziskas aktivitātes gan sadedzinās kalorijas un uzkrātos taukus, gan arī nostiprinās muskuļus un uzlabos fizisko un emocionālo labsajūtu.

Lai izvēlētos īsto sporta veidu, ieteicams konsultēties ar ārstu vai sporta treneri. Tomēr atceries, ka peldēšana, dejošana, pastaiga un citas aktivitātes nekaitēs, bet tikai palīdzēs.

Vislabāk kalorijas sadedzināsi ar sekojošām aktivitātēm:

1. Stepa aerobika

Sadedzinātās kalorijas: 800 kalorijas stundā

Untitled 10.jpg - 65.66 KBStepa aerobika efektīvi ietekmē tās muskuļu grupas, uz kurām parasti ir grūti iedarboties. Tie ir dibena muskuļi, gurnu aizmugurējā daļa un pievešanas gurnu muskuļi.
Stepa aerobika attīsta locītavu kustību, formē pēdas velvi, trenē līdzsvaru un ļauj sadedzināt vairāk kaloriju. Steps ir domāts tām sievietēm, kas vēlas zaudēt svaru, nostiprināt kāju muskuļus vai arī trenēt sirds un asinsvadu sistēmu.

2. Riteņbraukšana

Sadedzinātās kalorijas: 500 – 1000 kalorijas stundā

Untitled 12.jpg - 51.95 KBAtkarībā no tā, cik ātri jūs brauksiet, riteņbraukšana var kļūt par lielisku tauku dedzinātāju. Riteņbraukšana ārpus telpām vienmēr ir patīkamāka un veselīgāka, taču, ja jūsu brīvais laiks ir ierobežots, tad investējot naudu trenažierī, lai ar to varētu mīties brīvajos mirkļos, jūs būsiet parūpējies par savu veselību un fizisko formu.
Braucot ar velosipēdu, lielākā slodze ir sirdij, asinsritei un plaušām, kā arī tiek nostiprināta augšstilbu muskulatūra.

3. Peldēšana

Sadedzinātās kalorijas: 800 kalorijas stundā

Untitled 14.jpg - 66.65 KBIr pierādīts, ka peldēšana harmoniski attīsta cilvēka organismu. Palielinās muskuļu masa, muskuļi kļūst spēcīgāki un elastīgi, zūd lielais tauku slānis, nostiprinās sirds un asinsvadu sistēma, nomierinoši tiek ietekmēta nervu sistēma, normalizēts elpošanas kustības, attīrītas ādas pora. Ūdens mehāniskās un termiskās iedarbības rezultātā peldētāja āda kļūst gluda un plastiska. Peldēšana ir labi attīsta un nostiprina elpošanas sistēmu.
Stundu aktīvas peldes un jūs sadedzināsiet 800 kalorijas.

4. Tennis, skvošs, badmintons

Sadedzinātās kalorijas: 800 kalorijas stundā

Untitled 16.jpg - 43.49 KBSkriešana no viena laukuma puses uz otru, padara šo fiziskās aktivitātes veidu jeb sportu par lielisku kardio treniņu, kas palīdz trenēt jūsu augšstilbus un kājas.

5. Eliptiskais trenažieris

Sadedzinātās kalorijas: 600 kalorijas stundā

Untitled 18.jpg - 41.6 KBApvieno 2 sporta veidus: riteņbraukšanu un slēpošanu. Kāju kustības atgādina riteņbraukšanu, kamēr roku kustības atgādina slēpošanu.
Tā kā kājas kustās elipses formā, kustības locītavām ir mazāk traumējošas. Kustības nav haotiskas, bet gan plūstošas un savstarpēji savienotas, nodrošinot mazāku slodzi locītavām.

6. Airēšana

Sadedzinātās kalorijas: 500 – 600 kalorijas stundā

Untitled 22.jpg - 58.35 KBAirēšana ir lielisks veids, kā stiprināt roku muskuļus un tā ir arī lieliska izklaide.

7. Pastaigas

Sadedzinātās kalorijas: 360 kalorijas stundā

Untitled 24.jpg - 76.78 KBStaigājot kustas rokas, kājas un torss. Staigājot tiek izmantoti simtiem kalorijas dedzinošu muskuļu. Katru dienu staigājot ātrā tempā, mēs ne tikai dedzinām kalorijas, bet arī palielinām enzīmu un vielmaiņas aktivitāti, kuras rezultātā var palielināties kaloriju patēriņš uz laiku līdz 12 stundām pēc nieka trīs kilometru nostaigāšanas. Piemēram, 1 jūdzi (1,6km) garas pastaigas laikā tiek patērētas vismaz 100 Kkal enerģijas un aktīvi pastaigājoties 2 jūdzes (3,2km) dienā, trīs reizes nedēļā var palīdzēt zaudēt 0,5kg svara ik nedēļas.
Īpaši labas un iedarbīgas ir pastaigas pa mežu – kāpšana kalnā augšā un lejā. Arī atteikšanās no braukšanas ar transportu un pievēršanās nelielām pastaigām ik dienu, palīdzēs sadedzināt kalorijas.

8. Dejošana

Sadedzinātās kalorijas: 600/800 kalorijas stundā

Untitled 26.jpg - 50.92 KBNeatkarīgi no tā, vai tā ir deju zāle, džezs, līnijdejas, balets vai kāds cits no deju veidiem, dejošana palīdz visu vecumu cilvēkiem saglabāt fizisko aktivitāti un būt formā. Jāpiebilst, ka cilvēkiem ar ierobežotām fiziskām spējām ir izgudroti pat speciāli ratiņkrēsli dejošanai.
Ja neesat pārliecināts, vai darba un citas aizņemtības dēļ varēsiet apmeklēt deju skolu, varat vienkārši ieslēgt mūziku vai deju video un dejot mājās pēc savas labpatikas, vai arī savu reizi apmeklēt kādu nakts deju klubu.

Ar dejošanu jūs:
•  Nostiprināt kaulus un muskuļus, izvairāties no locītavu sāpēm;
•  Tonizējat visu organismu;
•  Uzlabojat stāju un līdzsvaru, kas novērš krišanas iespējamību;
•  Paaugstināt izturību un lokanību;
•  Samazināt stresu un spriedzi;
•  Paaugstināt pārliecību par sevi;
•  Novēršat tādas saslimšanas kā diabēts, augsts asinsspiediens, sirds slimības, osteoporoze un depresija.

9. DVD vingrinājumi

Sadedzinātās kalorijas: 300/500 kalorijas stundā

Untitled 28.jpg - 84.57 KBAtrodiet enerģisku DVD un dejojiet vai vingrojiet ekrāna priekšā. Šī aktivitāte vairāk piemērota cilvēkiem, kam ir kompleksi vai nepatika trenēties kopā ar citiem cilvēkiem vai arī tiem, kas uz sporta klubiem nevēlas doties, piemēram, ierobežoto finanšu līdzekļu dēļ.

10. Jāšana ar zirgu

Sadedzinātās kalorijas: 200-600 kalorijas stundā

Untitled 30.jpg - 83 KBJāšana ar zirgu reizi nedēļā ir viens no labākajiem veidiem, kā uzturēt sevi formā un būt veselam.

Komentāri (18)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Susurina
Es velos samazinat svaru jo man ir liels puncis bet ka lai tiek no sis kaites
03.01.2017. plkst. 17:17
lida
Notievēšanas tabletes - http://bit.ly/171qetB Es vienmēr biju cietusi no aptaukošanas. Pēc šķiršanām es nolēmu diametrāli izmainīt savu dzīvi. Fitness un Thermacuts. Tā bija mana recepte efektīvai svara zaudēšanai.
10.11.2016. plkst. 14:18
pedins
tas ir labais \\
20.04.2016. plkst. 21:08
?!!!.
Loti palidz ,forsi un interesanti sparta veidi diska,bij loti interesanti,man patika paldies.
02.08.2015. plkst. 13:35
ll
Dur sānā , jo nepareizi cilvēks elpo, tādēļ jau nav jābeidz skriet , skrienot man uzlabojas pašsajūta un jūtos omulīgāk :)
04.07.2014. plkst. 20:30

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2018. gada 19. augustā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

Mēle ir vienīgais muskulis jūsu ķermenī, kas ir pievienots tikai no vienas puses

Pasākumi

Atklās Dziesmu svētkiem veltītu izstādi

4.aprīlī plkst. 16.00 Gulbenes Vēstures un mākslas muzejā notiks jaunas izstādes atklāšana. Šoreiz to piedāvās TLMS „Sagša”, kas veidojusi izstādi „Vispārējo Dziesmu un deju...