Luksusa veļas zīmols Agent Provocateur izplešas

Luksusa veļas zīmols Agent Provocateur izplešas

Britu luksusa veļas zīmols Agent Provocateur, kas ir slavens ar savām seksīgajām reklāmas kampaņām, kurās piedalās arī Keita Mosa, strauji izplešas.

Zīmols, kuru radījis (Vivjēnas Vestvudas) Vivienne Westwood dēls Džo Korre, jau ir 40 modespreču veikali visā pasaulē, un nu turpina savu uzvaras gājienu atverot veikalus arī Bahreinā, Ženēvā, kā arī Spānijas pilsētā Puerto Barres. Tāpat, pēc kompānijas īpašnieka vārdiem, ir plānots atvērt veikalus arī Madridē un Sanktpēterburgā.

Jau šī gada septembrī zīmols plāno izvērst nākamo pikanto reklāmas kampaņu.

Kas zina: varbūt drīz vien Agent Provocateur plānos ietilps arī Rīga...

Galerijā piedāvājam nelielu ieskatu Agent Provocateur pikantajās reklāmās.

Komentāri (1)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
nezinu par veļas ekluzivitāti,bet foto sesijas līmenī.
15.08.2008. plkst. 16:37

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2018. gada 14. decembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

Pie ķermeņa temperatūras 40,5 grādi pēc Celsija iestājas smadzeņu bojājumi

Pasākumi

Gain Fast piedāvā jaunu videoklipu

Neilgi pēc Gain Fast otrā albuma “Tas Nav No Zemes Šīs” iznākšanas, grupa saviem klausītājiem piedāvā noskatīties savu pirmo video klipu, kurš tapis albuma tituldziesmai “Tas Nav Uz Zemes Šīs”....