Luksusa veļas zīmols Agent Provocateur izplešas

Luksusa veļas zīmols Agent Provocateur izplešas

Britu luksusa veļas zīmols Agent Provocateur, kas ir slavens ar savām seksīgajām reklāmas kampaņām, kurās piedalās arī Keita Mosa, strauji izplešas.

Zīmols, kuru radījis (Vivjēnas Vestvudas) Vivienne Westwood dēls Džo Korre, jau ir 40 modespreču veikali visā pasaulē, un nu turpina savu uzvaras gājienu atverot veikalus arī Bahreinā, Ženēvā, kā arī Spānijas pilsētā Puerto Barres. Tāpat, pēc kompānijas īpašnieka vārdiem, ir plānots atvērt veikalus arī Madridē un Sanktpēterburgā.

Jau šī gada septembrī zīmols plāno izvērst nākamo pikanto reklāmas kampaņu.

Kas zina: varbūt drīz vien Agent Provocateur plānos ietilps arī Rīga...

Galerijā piedāvājam nelielu ieskatu Agent Provocateur pikantajās reklāmās.

Komentāri (1)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
nezinu par veļas ekluzivitāti,bet foto sesijas līmenī.
15.08.2008. plkst. 16:37

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 18. augustā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Kafijas krūzē ir vairāk kā 1000 ķīmisku vielu

Pasākumi

Bauskas ģimeņu stiprināšanas un atbalsta projekta izvērtējums

Šodien Bauskā prezentēs Latvijas SOS Bērnu ciematu asociācijas „Ģimeņu stiprināšanas un atbalsta” projektā paveikto. Trīs gadu laikā projekta speciālisti atbalstu snieguši vairāk...