Ko dzert treniņa laikā?

Ko dzert treniņa laikā?

Veikalu plauktos atrodami dzērienu simti, tomēr saprast, kurš no tiem kalpos kā labs treniņa dzēriens, bet kurš ir tikai parasts cukurūdens, ir diezgan pagrūti. Esam apjautājuši pāris sportistu uztura speciālistus, kas strādā gan ar pasaules klases sportistiem, gan ar parastiem vingrotājiem. Lūk, viņu sniegtie padomi.

STOP AND GO sporta veidiem

Gatavojaties svarīgai spēlei? Sporta dzērieni, kas satur 6 līdz 8% ogļhidrātu, sportistiem dod papildus enerģiju augstas intensitātes treniņiem vai sacensībām, pat ja aktivitāte ilgst mazāk par stundu.
Iesakām: Gatorade Original Thirst Quencher un PowerAde Thirst Quencher

Izturībai

Lai saglabātu enerģiju, maratona skrējēji, riteņbraucēji un sievietes, kas vingro ilgāk par 90 minūtem, izvēlas dzērienus, kas satur tā sauktās „izturības formulas”. Tie satur vairāk nātrija, līdz ar to neļauj organismam tik daudz atūdeņoties ilgstošas slodzes apstākļos. Izvēlieties dzērienus, kuru pudelītē ir vismaz 150 miligrami nātrija.
Iesakām: PowerBar Endurance un Gatorade Endurance Hydration

Atjaunošanās procesam

Pēc smagas svaru cilāšanas nodarbības pareizais dzēriens palīdzēs atjaunot spēkus. Pētījumi rāda, ka sporta dzērieni, kas satur proteīnu un ogļhidrātu kombināciju, paātrina muskuļu atjaunošanos.
Iesakām: Endurox R4 šokolādes pienu ar zemu tauku saturu (tajā ir liels proteīna un ogļhidrātu daudzums).

Zemas kaloritātes dzērieni

Ja viens no jūsu treniņu mērķiem ir svara zaudēšana, bezkaloriju ūdens ir vislabākā izvēle. Tomēr tiem, kam nepatīk ūdens garša, iesakām zemas kaloritātes sporta dzērienus. Izvēlieties tos dzērienus, kuros kaloriju daudzums nepārsniedz 10.
Iesakām: Propel Fitness Water un PowerAde Option.

Komentāri (18)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
sports
Seit ir labi produtki noperkami sportam http://www.fitnesspower.eu/shop/lv/Sporta_uzturs
29.12.2013. plkst. 18:18
Pārbaudi vajadzību pēc šķidruma Vari pārbaudīt pats, cik daudz šķidruma reāli izdalās no tava ķermeņa, kad tu nodarbojies ar fizkultūru. Nosver sevi apakšveļā gan pirms fizkultūras nodarbības, gan pēc tās. Tu sapratīsi, cik daudz šķidruma izdalās no tava ķermeņa un cik daudz šķidruma tev ir jādzer fizkultūras laikā un pēc tam. Pārbaudi dienas laikā sava urīna krāsu. Tam jābūt caurspīdīgam vai gaiši dzeltenam. Ja tas tā nav, tu nedzer pietiekami daudz šķidruma.
15.07.2008. plkst. 12:01
twixy2008
labak jau ir dzert aukstu atspirdzinošu aliņu!XD Un pakošļat tabaku lai nomierinatu trenežier zale nervus...
31.01.2008. plkst. 08:30
es arī tikai tīru ūdeni dzeru,ļoti garšo!
09.10.2007. plkst. 13:11
es tikai uz sporta klubiem !
18.09.2007. plkst. 12:59

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 14. novembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Ja uzturā lietosiet pārāk daudz burkānu, kļūsiet oranžs

Pasākumi

No de facto līdz de iure Latvijas Republikas proklamēšanas 90.gadadienai veltīta izstāde

Izstādes patrons: Latvijas Valsts prezidents Valdis ZatlersLatvijas Republikas proklamēšanas 90.gadadienai veltītu pasākumu ietvaros no 2008.gada 14.novembra līdz 2009.gada 4.janvārim Latvijas...