Brokastis, kas nodrošina veselību, skaistumu un jaunību

Brokastis, kas nodrošina veselību, skaistumu un jaunību

Brokastīs apēstie augļi un dārzeņi atjauno un uztur labu veselību un spirgtu ārējo izskatu.

Arī olas un siers ir ļoti veselīgs un labs uzturs. Olas ieteicams vārīt verdošā ūdenī 3 – 6 minūtes. Pēc olām vai siera svaigi augļi mutē atstāj patīkamu garšu un veicina barības pārstrādāšanu kuņģī un zarnu traktā. Ja olas ēd kopā ar maizi, rodas sāpes, uzkrājas gāzes, savukārt svaigas un uz mazas uguns vārītas olas nav smaga barība un palīdz pārstrādāt olbaltumvielas. Tās var labi kombinēt ar greipfrūtiem, apelsīniem un svaigiem ananāsiem.

Brokastīs ieteicams izvēlēties ēdienus, kuri satur cieti, un kas pagatavoti no graudaugiem vai putraimiem, piemēram, auzu pārslu tume, kukurūzas pārslas.

Brokastis, kurās dominē ciete vai olbaltumvielas, drīkst ēst tie, kam jau no rīta ir lieliska apetīte, un tie, kas strādā svaigā gaisā. Cilvēkiem ar sliktu ēstgribu jāapmierinās ar vieglām brokastīm, tas ir, bez olām, siera, riekstiem.

Cilvēkiem ar noslieci uz aptaukošanos jāiztiek bez piena produktiem. Puse greipfrūta būs lielisks iesākums brokastīm. Arī citronu sula, kas atšķaidīta nelielā daudzumā silta vai auksta ūdens, labi stimulē kūtros gremošanas orgānus. Kad sākas aptaukošanās, parasti vērojama organisma kuņģa un zarnu trakta darbības atslābināšanās, ko palīdz pārvarēt citrusaugi brokastīs un stimulē to arī dienas gaitā.
Tiem cilvēkiem, kuri grib izvairīties no aptaukošanās, brokastīs ieteicams apēst vienu šķēlīti grauzdētas maizes vai divas ēdamkarote biezputras un dažas karotes sausu putraimu.

Komentāri (5)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Manās brokastīs vienmēr ir klāt vitamīni!
20.09.2007. plkst. 16:22
tās ir pareizās brokastis ,
20.09.2007. plkst. 10:32
Kaut kas jau jāapēd ir, bet augļi... dārgi sanāk :(
06.09.2007. plkst. 08:51
zināms,ka daudziem no rītiem "nav apetītes" kādēļ ?! izskaidrojums ir elementārs-miegā kuņģis strādā lēnāk un līdz ar to iepriekšējā vakarā uzņemtā OGĻHIDRĀTIEM bagātā barībā pārstrādājas lēni un "nekvalitatīvi" varētu pat teikt,ka tā nevis pārstrādājas,bet gan rūgst...tādēļ palīdzēsim kuņģim un tuvāk vakaram-ēdīsim nevis pārtiku kurā dominē ogļhidrāti,bet gan OLBALTUMVIELAS ! piemēram biezpienu jeb zivis...man pašam patīk biezpiens ar medu-laba un KVALITATĪVA PĀRTIKA ! un tad no rīta pamostoties-pirms treniņa vēders jau prasa labu devu pārtikas,lai diena būtu pilnvērtīga !! centīsimies ēst PRĀTĪGI nevis garšīgi un VIEGLI... :))
12.07.2007. plkst. 21:53
zinu tikai to , ka kaut kas ir obligāti jāapēd, jo savādāk kunģa sula sāk grauzt savas sieniņas..
11.07.2007. plkst. 15:16

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 19. septembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Cigaretēs ir vismaz 40 zināmas kancerogēnas vielas

Pasākumi

MOJO CAFÉ atklāšana 10.jūlijā

MOJO CAFÉ atklāšanā ar akustisko koncertu uzstāsies Jēkabs Nīmanis, kuru daudzi
atpazīst pēc lieliskajām kompozīcijām, kas radītas Jaunā Rīgas teātra
izrādēm („Latviešu...