Kā mazināt ēstgribu?

Kā mazināt ēstgribu?

Nevajag ēst vienatnē, tas dos iespēju apvaldīt ēstgribu. Bet nevajag ēst arī lielā kompānijā, kad aizraujaties ar runāšanu un roka tik stiepjas un stiepjas pēc ēdamā.

Barība ir jāsakošļā lēnām. Katru kumosu ieteicams neskaitāmas reizes sakošļāt, jo tas ne vien ļauj labāk izjust garšu un sasmalcināt barību, lai kuņģim pēc tam būtu vieglāk, bet arī rada psiholoģisku iespaidu, ka tiek kārtīgi paēsts.

Jāsagatavo mazāk ēdamā nekā gribētos.

Ja brīvdienās esat bijuši ciemos, negausīgi ēduši un mazliet arī dzēruši, tad nākamo dienu vajadzētu veltīt atslodzei.

Ēstgribu mazinot arī zilas krāsas trauki, piemēram, zilā šķīvī pasniegts ēdiens, mazina ēstgribu un rada sāta sajūtu.

Ēstgribu mazina arī tējas (melnā, kumelīšu, piparmētru, melisas).

Komentāri (10)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
mango
Notievēšanas tabletes - http://nplink.net/hMTnn2du Es vienmēr biju cietusi no aptaukošanas. Pēc šķiršanām es nolēmu diametrāli izmainīt savu dzīvi. Fitness un Thermacuts. Tā bija mana recepte efektīvai svara zaudēšanai.
10.11.2016. plkst. 09:11
es gan jau par tiem šķīvjiem dzirdēju pāris gadus atpakaļ,nevajag vienkārši visu pēc kārtas bāzt mutē,un tad jau būs labi...
19.04.2009. plkst. 18:58
Arii kafija mazina eestgribu... Bet vispaar jau vajag kaartiigi paeest un tad eest negribeesies...:) :) :)
10.09.2008. plkst. 12:30
Zaļā tēja ar pienu mazinot ēstgribu.
03.08.2008. plkst. 22:41
par zilo šķīvi dzirdu pirmo reizi...
17.03.2008. plkst. 19:40

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2017. gada 27. jūnijā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

Par spīti stereotipiem, saldais ēdiens maltītes sākumā nemaz nav tik kaitīgs. Kā uzskata daži dietologi, torte vai kūka var nospēlēt savdabīgu antiaperitīva lomu, nomierinot „vilka apetīti”. Viss ir atkarīgs no tā, cik izsalcis esat un cik sen esat pēdējo reizi ēdis. Ja ir izlaista kāda ēdienreize, uzsāciet maltīti ar dažiem šokolādes gabaliņiem, pāris konfektēm, tortes gabaliņa, dažām karotēm ievārījuma vai saldējuma. Tas paātrinās glikozes piesātināšanos asinīs, samazinās bada sajūtu un pasargās no pārēšanās

Pasākumi

Dons + Leila?

Dons ir pabeidzis darbu pie sava jaunā albuma latviešu valodā un īsi pirms tā iznākšanas iepazīstina klausītājus ar “Leilu”....