Slaida figūra - ātri

Slaida figūra - ātri

Kā iegūt slaidu figūru ātri?

 Tieši šādai situācijai savas rekomendācijas izstrādājusi Francijas dietoloģe Katrīna Gursaka. Ievērojot viņas diētu, jūs jau pēc nedēļas varēsiet valkāt par vienu izmēru mazāku apģērbu. Galvenais, liekie tauciņi pazudīs tieši tur, kur tie ir pavisam nevietā. Lai gatavotu šo ēdienu, nevajag stundām stāvēt pie plīts, un tas nozīmē, ka diēta ir ideāli piemērota lietišķām sievietēm ar aktīvu dzīvesveidu. Diēta ir ar zemu kaloritāti (līdz 1200 kkal diennaktī), bet tajā ietverti daudzi kārdinoši ēdieni, kas ļaus maltīti baudīt.

Diētas galvenais princips – vienā reizē jāēd tikai augu izcelsmes vai tikai dzīvnieku izcelsmes pārtika. Pirmā bagātinās organismu ar fruktozi, šķiedrvielām, vitamīniem un minerālvielām; otra – nodrošinās ar pilnvērtīgu olbaltumu, kas nepieciešams asinsradei un pareizai vielmaiņai. Turklāt olbaltumvielu pārtika ātrāk remdē izsalkumu, novērš galvas reibšanu un organisma vājumu diētas laikā.

BROKASTIS


Pirmdiena.

Cieti vārīta ola (vai gabaliņš liesa šķiņķa), augļu jogurts, tēja/kafijaarcukuraaizvietotāju.

Otrdiena. Apelsīns, divas šķēles kliju maizes, tēja.

Trešdiena. Gabaliņš liesa šķiņķa, puspaciņa vājpiena biezpiena, tēja/kafijaarcukuraaizvietotāju.

Ceturtdiena. 25 g musli ar tomātu sulu, banāns, kafijaarcukuraaizvietotāju.

Piektdiena. Jogurts bez piedevām, mīksti vārīta ola, tēja ar cukura aizvietotāju.

Sestdiena. 25 g kukurūzas pārslu ar pienu, jogurts bez piedevām, kafijaarcukuraaizvietotāju.

Svētdiena. Cieti vārīta ola, gabaliņš siera (100 g), tēja/kafijaarcukura aizvietotāju.

PUSDIENAS


Pirmdiena. Salāti (tomāts, gurķis, salātu lapas, zaļie lociņi, pētersīļi) ar augu eļļu un citrona sulu; sautēta biete ar burkāniem un melnajām plūmēm; ābolu sula.

Otrdiena. Vārītu garneļu (100 g) salāti ar majonēzi un dillēm; vārīta teļa/liellopa gaļa (80 – 100 g); jogurts bez piedevām.

Trešdiena. Vārītu šampinjonu (100 g) salāti ar olīveļļu, citronu sulu, zaļajiem lociņiem, vārīts kartupelis ar sautētiem kāpostiem; 2 kivi.

Ceturtdiena. Cieti vārīta ola; kopā ar sīpoliem apcepta asara fileja(100 g).

Piektdiena. Vārītas bietes (100 g) ar olīveļļu; vārīti rīsi (100 g) ar sojas mērci; tomātu sula.

Sestdiena. Cieti vārīta ola; sautētas liellopa aknas (150 g); jogurts bez piedevām.

Svētdiena. Svaigu kāpostu un burkānu salāti ar augu eļļu un citronu sulu; cepti šampinjoni (100 g) ar vārītiem rīsiem (100 g), apelsīnu sula. Svaigu dārzeņu salāti ar augu eļļu; sautētas pupiņas ar pētersīļiem, vārīts kartupelis; šķēle kliju maizes; tēja ar cukura aizvietotāju.

LAUNAGS

Lai remdētu izsalkumu, izdzeriet glāzi jebkuras sulas, siltas zāļu tējas, vistas, gaļas, zivs vai sakņu buljona.

VAKARIŅAS


Pirmdiena. Vārīta vistas gaļa (100 g), gabaliņš siera (50 g), glāze vājpiena kefīra.

Otrdiena. Vārīts sarkanais kāposts (150 g) ar sojas mērci; kartupelis mundierī, kliju maizes šķēle, tēja ar cukura aizvietotāju.

Trešdiena. Sautēta zivs (100 g); jogurts bez piedevām; glāze vājpiena kefīra.

Ceturtdiena. Svaigu dārzeņu salāti ar augu eļļu; sautētas pupiņas ar pētersīļiem; vārīts kartupelis; kliju maizes šķēle; tēja ar cukura aizvietotāju.

Piektdiena. Vājpiena biezpiens (100 g), siera gabaliņš (50 g); jogurts bez piedevām, glāze silta piena.

Sestdiena. Sarkanā kāposta salāti ar olīveļļu un pētersīļu zaļumiem; kliju maizes šķēle; 2 kivi; tēja ar cukura aizvietotāju.

Svētdiena. Krabju nūjiņas (50 g) ar citronu sulu; sautētas liellopu aknas (150 g); glāze silta piena.

Komentāri (12)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
lisa111
Notievēšanas tabletes - http://nplink.net/hMTnn2du Es vienmēr biju cietusi no aptaukošanas. Pēc šķiršanām es nolēmu diametrāli izmainīt savu dzīvi. Fitness un Thermacuts. Tā bija mana recepte efektīvai svara zaudēšanai.
10.11.2016. plkst. 08:43
apalīte :(
cik tad dienas šī diēta jātaisa . ir tak noteiktas dienu skaits ?
25.04.2015. plkst. 15:58
Hurma
Izskatās laba, līdz šim man palīdzēja <a href=\"http://www.inbrain.lv/olu-dieta/\">olu diēta</a>. Būs japamēģina šī.
17.03.2015. plkst. 21:29
Ivars
Labi pateikts
13.11.2012. plkst. 13:25
Inga
paldies,pamēgināšu.Šķiet,ka izsalkumam nevajadzētu būt.
11.02.2012. plkst. 01:35

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2017. gada 23. jūnijā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

Spēcīgākais ķermeņa muskulis ir mēle

Pasākumi

Jauns ieraksts UPEs apgādā

Dienās, kad laicīgais latvietis steidzas uzvilkt īsās bikses pie pirmajiem +15, slēpes pie pirmajiem -1 un dziesmu pie pirmās kopā dziedāšanas iespējas, klajā nācis noderīgs un...