Forums

kapaladze kapaladze biceps, pleci
cik liels atkartojumu skaits jataisa siem piedzenosajiem vingrinajumiem trenejoties pec masas programmas? ta pat kaa baazes vingrinajumiem?
15.07.2009. plkst. 18:48
trainer trainer 8x un 60-90sek. atpūta starp piegājieniem!
30.07.2009. plkst. 16:12
kasis kasis Trainer, ko tu saki par tādu supersetu bicepsam, ko pa retai reizei uztaisu!
Sāku ar stangu stāvus 50-55kg, paceļu aptuveni 6-10 reizes, lieku nost, uzreiz ņemu hanteles katra rokā pa kādi 15kg, ar katru roku pa 8 rezēm, lieku nost, ņemu vel vieglāku svaru un uzreiz taisu bicepsu vel uz slīpā sola. Atpūta 2-3min un atkal.
Uztaisu šitā kādus 3 - 4 aplīsus.
Bicepsi uzpūšās kā baloni.

08.10.2009. plkst. 18:53
trainer trainer kasi, galvenais, lai jūti rezultātu! Bicepsam diezgan grūti ir "trāpīt" - jāatrod katram savs optimālais vingrinājums. Nomēri bicepsu tagad un pēc 6 ned. ja ir pieaugums, tad der, tomēr ik 6-8 nedēļas jāpamaina, lai nepierod.
23.10.2009. plkst. 18:00
1-4 (4 atbildes)
Translate

Šodien

2019. gada 22. septembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Pasākumi

Iļģi laiž klajā savu pirmo videoklipu!

Beidzot izdevuši Jāņu dziesmām veltītu disku, pasaulē pazīstamākā world music grupa no Latvijas “Iļģi” tikusi arī pie savā vēsturē pirmā videoklipa. Tas radīts dziesmai “Saule...