Forums

shakalis shakalis jautajumi par manu programu?:)
Mana treninju programma ir tada:
Pirmdiena
Krūtis-ieslipais kresls 5x5(plataja tveriena),30 gradu benkis 4x10,horizontalais kresls 5x5(plataja tveriena),trenezieris taurenitis 3x10!
Pleci-Nedaudz mazak kaa 90 gradu benkis hanteles cel virs galvas 3x10, celt hanteles lidz plciem stavus 3x10,izverst hanteles saņus 3x10!
Trapece-kkada trenezieri rokturus cel augstak par pleciem sezus 3x10,trenezieri cel augsaa plecus cik vien var neizmantojot rokas 3x10!
Tresdiena
Kājas-tupieni 3x10,kaju celsana augsha sezus 3x10,ar kajam stumj augshaa smagumus,pats gul gandriz vai 3x10,ikri 3x15!
Mugura-pievilksanās 3x8,vilkme 3x10,sezus ar rokam velk sev klat svarus 3x10,taa pat tikai atmugureski 3x10!
Piekdiena
Krūtis-slipais sols(sauraja tveriena) 5x5,horizontalais sols(sauraja tveriena) 5x5,horizontalais benkis ar kantelem 3x10,trenezieris taurenitis 3x10!
bicepss-nedaudz mazak kaa 90 gradu benkis roku celshana augshaa 3x10, hummer 3x12,stienju celshana stavus 3x10!
triceps-gulot uz horizontala benka cel vienu roku augsha turot hanteli roka un nekustienot roku 3x10,stienja celshana aiz galvas 3x10,atspieshana starp kresliem uzliekot uz kajam svarus 3x10!
Visam dienam nak klat vel prese ar saviem vingrinajumies, katra diena ne vairak kaa 3 dazadi vingrinajumi presei!!:)

Gribetu zinat vai vinja ir laba,jo gibu pieaudzet masu un lielakas krutis un rokas?:)
Visu,ko aprakstiju daru tieshi tada seciba un tik reizes,neskaitu iesildishanos!:D

23.03.2009. plkst. 20:55
shakalis shakalis Nu nevienam nav,ko piebilst,tad jau ideala prog.!:D
24.03.2009. plkst. 20:42
trainer trainer ja gribi masu, tad taisi nevis 10x, bet 6-8x, pauze 90sek.
3.diena - kājas: taisi 5x5 un lielākiem svariem.
Muguru labāk liec atsevišķā dienā no kājām. Pirmo taisi vilkmi 5x5 (vilkmi vispār vairāk par 6x nevajag taisīt), pievilkšanos pēc tam.

pārējais viss +/- OK

24.03.2009. plkst. 21:27
shakalis shakalis Tu vienam teici,ka ja trene speku tad masa ari uzaugs!:)Tapec ari taisu tik reizes parsvara!:D:D:D
Man jau nav dienas kur atlikt atseviski kajas no muguras,jo 3 reizes nedela tik eju,varaik nav laika!:D:DUn uzsvaru gribu likt uz grudaku,tapec to treneju 2 dienas!:D:D

24.03.2009. plkst. 21:54
trainer trainer vai tad es teicu, ka spēkam jātaisa piegājienā 10x? :D
kājas ieliec 1dien, vilkme 3dien, trapeci pārcel tajā dienā, kad vilkme.

24.03.2009. plkst. 22:11
1-5 (5 atbildes)
Translate

Šodien

2019. gada 20. novembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Pasākumi

Basģitāras leģendas Billija Šīhena meistarklase Rīgā

Septembra sākumā Rīgā viesosies viens no mūsdienu ievērojamākajiem basģitāristiem Billijs Šīhens (Billy Sheehan). Otrdien, 2. septembrī, plkst. 17.00 Mūzikas akadēmijas Studentu klubā...