Forums

shakalis shakalis Grudaks
Man vajadzetu kko ieteikt/papildinat prieksh krutim,jo taas taisu 2 reizes nedelaa,bet man liekas,ka vajadzetu atskirties vingrinajumiem 1diena ar 2dienu ne?Jo pagaidam taisiju abas dienas vienus un tos pashus vingrinajumus!:D
Taisju shadus:
Horizontalais benkis 5x5
45 gradu slipais kresls 4x10
trenezieris taureniitis 4x10

Aaa un cik grados isti ir jaliek tas kresls,lai trenetu krutis nevis plecus,jo kkur dzirdeju,ka teica ja tur vairak,vai mazak bija gradi,tad vairak plecus treneja!:D

14.03.2009. plkst. 16:37
power_extreme power_extreme Raxtiishu savas domas, tad lai citi izsaka savas...
1) Es arii taisu 2 x nedeeljaa kruutis, ir OK :) BET kruutiim man abas reizes ir tikai 1 vienots vingrinaajums, proti, horizontaalais ;)
2) Un soli, ko mineeji, ir pamats - gan horizonts, gan 45". Vairaak arii neko nevajag. Ja treneejies biezhaak nekaa 3 x nedeeljaa, tad kruutis ieplaano biezhaak gan, bet taa ir OK.

15.03.2009. plkst. 15:27
shakalis shakalis A,piemeram,ja 1diena panem horizontalo kreslu plataja tveriena,bet 2diena sauraja!:Dta nav labak?:Dvai arii tas neko nemaina,ja augs tad uzaugs visur!:D:D
15.03.2009. plkst. 16:02
power_extreme power_extreme Nu, kaapeec gan nevar... Vareet jau var :) Es kombineeju taa, ka horizontu njemu standarttveerienaa, bet 45" savukaart - platajaa ;) Tas maximaali ljauj aptvert visu nepiecieshamo kopumu.
15.03.2009. plkst. 16:26
shakalis shakalis A es 45 gradus taisu ar hantelem,tas kko maina,vai avrbut man pariet pies tieni?:)
15.03.2009. plkst. 21:55
power_extreme power_extreme Principaa daudz neko nemaina. A cik ilgi treneejies jau? Laiku pa laikam vajadzeetu varieet vingrinaajumus, lai muskulji nepierod ;) Liidz ar to, iespeejams, vari meeginaat kko citu laiku pa laikam.
Vairaak info grudakam:
http://www.irlaiks.lv/health/sport/exercises/?muscle=16656&search-muscle=Par%C4%81d%C4%ABt

15.03.2009. plkst. 23:49
trainer trainer Pa lielam power_extreme visu izstāstīja, vien piebildīšu, ka
1) ja krūtīm gribi, tad leņķis vislabākais ir ~30grādi, 45 grādi jau arvien vairāk pleci iesaistās.
2) hanteles vs. stienis - hantelēm mazliet vairāk iesaistās stabilizatori, tāpēc tās noteikti programmā būtu jāiekļauj.
vislabāk ja pamīšus - piem., spiešana guļus ar stieni, spiešana slīpajā ar hantelēm.

16.03.2009. plkst. 10:36
1-7 (7 atbildes)
Translate

Šodien

2019. gada 20. novembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Pasākumi

Nakts ar PLACEBO

Sagaidījuši Placebo jauno albumu Battle for the sun (mūsu bažas izrādījušās veltas – tas patiesi ir labs, Placebo ir atpakaļ ierindā), rīkojam ballīti, kurā klausīsimies grupas,...