Forums

zhorzhs zhorzhs Mugura
Iesakiet lūdzu labu vingrinājumu kompleksu mugurai muskuļu masas pieaudzēšanai, ņemot vērā, ka mugurai tiek atvēlēta viena diena nedēļā. Kāda būtu pareizā secība, piegājienu skaits u.t.t.?

iepriekš pateicos ;)

07.03.2009. plkst. 22:59
trainer trainer 1) Vilkme 5x5. 2-3 iesildošie un tad pārējie ar vienu svaru. katrā atkārtojumā noliec stieni pilnībā uz zemes, netaisi ar atsitienu. ja vari ar konkrēto svaru uztaisīt 5x5, nākamajā nedēļā liec klāt 2,5-5kg
2) pievilkšanās ar papildu svaru: 4x8
3) Apakšējā bloka vilkšana pie krūtīm 3x10
4) Noliecieni uz priekšu ar svaru stieni uz pleciem 3x8. ļoti uzmanīgi ar šo vingrinājumu, kājas nedaudz ieliektas ceļgalos, mugura visu kustības laiku sasprindzināta.
5) Hiperekstenzijas 3x20

09.03.2009. plkst. 10:48
zhorzhs zhorzhs 1) par vilkmi skaidrs.
2) ar to papildus svaru tā būs kā būs :) Zinot to, ka vairāk par 10 reizēm savu svaru pievilkt nevaru, papildus svaru likt klāt nav vērts. Vai šo nevar aizvietot ar trenažieriem (ir 2 veidu manā zālē)?
3) te ir domāts tas "airēšanas simulators", ja? :) Cik zinu - Ir vairāki līdzīgi paņēmieni, kā veikt šādu vingrinājumu (stieņa vilkšana pie vēdera, trenažieris, kurā ar krūtīm atbalsties, hanteļu vilkšana...) - kapēc tieši šis?
4) no šī man ir bail. Cik tālu jānoliecas? Varbūt ir kāds video?
5) skaidrs.

kādas pauzes starp šiem piegājieniem? 1 min?

09.03.2009. plkst. 11:13
trainer trainer pēc kārtas:
2) taisi pievilkšanos tad 4piegājienus, kamēr vari uztaisīt, un tad liec klāt svaru. pievilkšanās ir obligāta, kaut arī saprotu tevi, ka nav patīkamākais vingrinājums, īpaši pēc vilkmes :D
3) nē, ne airēšanas. šāds: http://www.irlaiks.lv/health/sport/exercises/article.php?id=16679 tikai labāk ar garo bloku. Pēc vilkmes un pievilkšanās nevajag ne stieņus ne hanteles.
4) jānoliecas gandrīz līdz paralēli augšdaļa ir grīdai. sāc taisīt ar tukšu stieni, lai pierodi pie kustības, tad uzliec 5 kg utt, līdz atrodi optimālo svaru. šis vingrinājums pieradina pie tā, ka mugura jātur taisna - te nevajag lielus svarus, bet, protams, ne nu gluži ar tukšu visu laiku.

09.03.2009. plkst. 12:51
zhorzhs zhorzhs 2) pat ja 4-ajā reizē sanāks pievilkties tikai 3 reizes?
3) es tieši šo arī biju iedomājies kā "airētāju". Skaidrs.

09.03.2009. plkst. 15:27
trainer trainer tad pirms pievilkšanās atpūties mazliet ilgāk, kamēr vari tās 8x 4piegājienos uztaisīt
09.03.2009. plkst. 16:17
zhorzhs zhorzhs man liekas, ka satvēriens man būtu jāpatrenē ar kaut kādu verķi, ko var spaidīt, sēžot vakarā pie TV. No tādiem ir jēga?
Citādi - sūdaini iet: šodien pēc vilkmes pat ar maziem svariem (kā nekā pirmā reize pēc 2.5 mēnešiem) knapi varēju pakarāties pie stieņa :(

13.03.2009. plkst. 13:59
trainer trainer nav ko bēdāt - tā varētu būt, ja neesi sen trenējies un it sevišķi pēc vilkmes, kad viss ķermenis piedzīts no slodzes. teorētiski vari to gumijas gredzenu paspaidīt, par sliktu nenāks ;) vēl zālē vari pataisīt apakšdelmiem vingrinājumu ar stieni. Bet pievilkšanās diezgan ātri tvērienu arī uztrennē, galvenais izpildi visus piegājienus, lai cik pretīgi tie tev neliktos :D
13.03.2009. plkst. 21:17
power_extreme power_extreme Taa ir, kaa TRAINER raxta! Iipashi jaunatnei izteikta tieksme attiistiit miiljotos vingrinaajumus, it kaa aizmirstot par neertajiem vingrinaajumiem. Kaut vai buudas piemeers ar vistas kaajaam, jo ne visai patiik taisiit kaajas... Jaaturaas pie vingrinaajumiem, pie plaanotaa! Pareizi.
15.03.2009. plkst. 20:37
1-9 (9 atbildes)
Translate

Šodien

2019. gada 20. novembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Pasākumi

Dziedātāji Seal un Michael Bublé izdod koncertierakstu DVD

Mūzikas izdevniecības “Warner Music” apgādā CD/DVD formātā klajā nācis dziedātāja Sīla (Seal) koncertieraksts “Soul Live” un Maikla Bublē (Michael Bublé) “Michael Bublé Meets Madison Square Garden”....