Forums

shakalis shakalis Kapec neaudz rokas muskuli,becepsi un tricepsi?
trenēju Bicepsus un tricepsus katru 5dienu!:)Pec manam domam neparslogoju tos!:D
Bet kaa neaug ta neaug lielaki,tikai speks palielinajies un viss ujn forma mainijusies!:@
Ka lai uzdabon lielakus muskulus?

28.02.2009. plkst. 15:33
trainer trainer Ja masu vairāk gribi, tad pauzes starp piegāieniem mazākas taisi. ja palikuši spēcīgāki, tātad viss ir labi, pamaini metodiku būs apjomīgāki. + protams uzturs/papilduzturs.

nomēri un pēc 2mēn nomēri atkal.

28.02.2009. plkst. 17:34
shakalis shakalis man satrp piegajieniem ir labi ja 1 minute parsvara jau 30 sekundes!:)Savadak jau man laika neatliktu visu uztaisiit!:DA cik vingrinajumus var veikt viena diena prieksha bicepsa un cik prieks tricepsa?:D
28.02.2009. plkst. 19:06
trainer trainer Bet pēc treniņa tu ēd kaut ko? kādu olbaltumvielu kokteili vai taml.?
01.03.2009. plkst. 11:39
shakalis shakalis Ne tik ieruji snicker un majas atbraucot uzreiz edu!:DEs nelietoju tadas lietas,jo dargi izmaksa(nu lab man zel naudas,vel jau nepelnu pats),Bet noguris nejutos,parpulejies ari!:D
01.03.2009. plkst. 18:59
trainer trainer Pec cik ilga laika tev sanāk mājās paēst? un ko tu ēd?
Reāli ir tā, ka pēc treniņa 2h muskuļu šūnas atrodas saplēstā stāvoklī un viņi ņem pretī visu, ko dod - jo ātrāk iedosi paēst, jo lielāks efekts. tuvojoties jau 2.stundai, efektivitāte vairs nav tik liela.

02.03.2009. plkst. 12:06
shakalis shakalis Nu sanak, ka pēc 40 minutem!:D Edu,kas ir uztaisiits,zupu vai kkadu merci ar vistas galu vai cukgalu, salati!:DBet ja nav tad parasti cepu olas un apedu 2 rupmaizu skeles!:D
02.03.2009. plkst. 16:39
trainer trainer tad liec tik lielāku slodzi tricepsam/bicepsam - tur visa vaina droši vien, ka par mazu svari :D
02.03.2009. plkst. 18:11
shakalis shakalis Es jau negribu likt parak lielus svarus, jo esu dzirdejis,ka ja par lielu ir tad muskuli neaug, bet var pat samazinaties! :D
03.03.2009. plkst. 14:27
trainer trainer tu tagad raksti par katabolismu jeb pārtrenēšanās sindromu, kad muskuļu audi, nesaņemot pietiekošu uzturu/vitamīnus utt. sāk baroties no sevis un rezultātā pazūd gan spēks, gan mazāki kļūst muskuļi.

Bet tu nevari uztrenēt muskuli, ja liec viņam tādu slodzi, no kuras tas netiek traumēts. muskuļi aug tikai tad, ja ir stresā - tāpēc ja trenējies pēc vienas programmas ilgstoši, progresa nav - muskuļi pierod pie slodzes un muskuļu audu šūnas netiek saplēstas, attiecīgi, tiem nav pamata uzņemt barību, lai augtu lielāki.

ja gribi uztrenēt lielākus muskuļus, slodzēm jābūt jūtamām, svariem lielākiem, bet arī ne pārāk lieliem, jo savādāk nokļūsi bedrē. tev jāliek tādi svari, lai vari izpildīt tehniski pareizi visus piegājienus un atkārtojumus. kad vari izpildīt, liec klāt svaru nākamreiz. ja taisīsi ar svariem ar kuriem vari mierīgi uztaisīt, par progresu vari aizmirst.

03.03.2009. plkst. 15:21
shakalis shakalis Jam tad jau noteikti tur ir ta vaina!:DJo pec visa uztaisiishanas manas rokas nav vargas,nu izkachajushas,bet normalas kadas jau bija!:D
Aaaaa un nevari ieteikt kadu programu bicepsiem un tricepsies?:) Jo driz beigsies 2 menesis kad saku ta trenet!:D
Biceps:tas kresls nedaudz ieslipais,hammers,stiena cilasana augshup stavot kajas,stiena cilashana sezot nu pie ta speciala kresla!:D
Tricepss:Roku salieksha un iztaisnohana pie krutim,kresls un stiena cilasana aiz galvas,horizontalais kresls un stiena cilasana,ieliekshanas starp diviem kresliem!:DViss pa 3piegajieniem un 10 reizem!:D

03.03.2009. plkst. 19:54
trainer trainer Pamēģini šādus vingrinājumus un tādā secībā:
Tricepss:
1) Franču spiešana ar līko stieni 4x8
2) Atspiešanās līdztekās ar papildus svaru (piekarinātu ripu) tā, lai vari uztaisīt 3x8
3) Roku iztaisnošana pie bloka: 3x10

Bicepss:
1) Bicepss ar stieni stāvus 4x6. izpildi tehniski pareizi - lejā rokas iztaisno pilnīgi, elkoņiem kustības laikā pēc iespējas jāstāv uz vietas, nepavelc uz aizmuguri. Lejā laid lēnām, augšā pieturi. Svaru tādu, lai pēdējā piegājienā pēdējās 2x ar čītingu vari uztaisīt augšā, bet lejā lēnām.
2) Bicepss sēdus sols ar leņķi - hanteles: 3x10
3) Bicepss Hummer: 3x12

04.03.2009. plkst. 11:22
1-12 (12 atbildes)
Translate

Šodien

2019. gada 20. novembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Pasākumi

Andrejsalā skanēs industriālā mūzika

Piektdien, 29. augustā, Andrejsalas dienvidu krastā pietauvotajā Peldošajā darbnīcā nr. 659 notiks Latvijas industriālās mūzikas festivāls Naktsmaiņa, kas ilgs no pulksten 19.00 līdz pat...