Forums

monstars monstars par piegājieniem
Sveiki.

Nesen sāku nopietni apmeklēt svaru zāli un interesēties par treniņprogrammām, veselīgu uzturu utt. Esmu plašu izpētījis šajā portālā un forumā pieejamo informāciju, taču man joprojām ir viena neskaidrība. Piemēram taisu spiešanu ar hantelēm uz slīpā sola 3 piegājienus pa 10 reizēm. Sāku ar 12 kg pirmajā piegājienā, pabeidzu ar 16 kg trešajā piegājienā, kur 10. reize man ir maksimums. Vai tā ir pareizi, jo tajā pirmajā piegājienā ar 12 kg neizjūtu īsti nekādu slodzi? Vai arī labāk būtu taisīt: 1. piegājienā 16 kg 10.reizes, 2.pieg.18kg 8x, 3.pieg.20kg 6x - maksimums katrā piegājienā?

Īsti nemāku noformulēt jautājumu, bet mopšem doma bij tāda:
Vai labāk turēties pie nemainīga atkārtojuma skaita pakāpeniski palielinot svarus, vai arī pieliekot svarus katrā piegājienā veikt maksimumu atkārtojumus, līdz ar to to samazinot atkārtojumu skaitu?

Lielais paldies jau iepriekš!

04.02.2009. plkst. 16:53
trainer trainer Ja nesen sāki tikai, tad paņem 5x5 programmu - respektīvi visus vingrinājumus un piegājienus taisi ar vienu svaru 5piegājienus pa 5x. kad vari uztaisīt visus ar to svaru, nākamajā reizē liec klāt 2,5 kg, ja taisi ar stieni vai attiecīgi ja ar hantelēm, tad nākamās pēc svara.
04.02.2009. plkst. 18:10
trainer trainer re kur ir tā programma aprakstīta: http://www.irlaiks.lv/health/sport/training/article.php?id=6034258

04.02.2009. plkst. 18:11
1-3 (3 atbildes)
Translate

Šodien

2019. gada 18. septembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Pasākumi

Cēsu Vēstures un mākslas muzejs iekārtojis restaurācijas darbnīcu

Muzeju nedēļas ietvaros Cēsu Vēstures un mākslas muzeja darbinieki priecājas par ilgi gaidītu notikumu – no jauna iekārtotajā muzeja restaurācijas darbnīcā pirmo reizi muzeja vēsturē...