Forums

feins feins trenniprogramma
kads var uzrakstiit speka treninprogrammu. man ir 15 gadi uz zaali eju 3x nedeeljaa
23.12.2008. plkst. 12:36
trainer trainer jāsāk droši vien būtu ar bāzi - pietupiens-spiešana guļus-vilkme. Esi jau trenējies un veicis šos vingrinājumus? kādi tev rezultāti? kādi fizioloģiskie dati (augums, svars, ķermeņa tips)?
29.12.2008. plkst. 12:09
feins feins esmu jau mazliet trenejies vecums man 15, augums 182cm, un svars 69kg
06.01.2009. plkst. 16:24
feins feins uzspiest varu 50 kg pietupienos kadi 60 kg
06.01.2009. plkst. 16:25
trainer trainer Tad tev jāsāk pēc bāzes programmas, vislabākais, pirmo mēnesi paņem konsultāciju pie trenera, lai iemāca pamatvingrinājumus pareizi izpildit.

1dien - spiešana guļus (4pieg. pa 8x), spiešana slīpais sols hanteles (3x10), Izvēršana hantelēm vai trenažierī (3x10), tricepss - franču spiešana (4x8), tricepss blokā (3x10), prese

2diena - Pietupieni (4x8), izklupieni ar hantelēm rokās (3x14), ikri (3x15), Bicepss ar taisno stieni (3x10), bicepss ar hantelēm sēžot (3x10), bicepss HUMMER (3x15), prese

3diena - Vilkme mugurai (4x6), pievilkšanās (3x10 - ja vari mazāk - tad 3x max), Bloka vilkšana pie vēdera trenažierī (3x10), Spiešana guļus šaurais tvēriens (3x8), pumpēšanās (3x20), Hiperekstenzijas (3x15).

Vilkmi un pietupienu obligāti paprasi, lai kāds paskatās tev tehniku, vai pareizi izpildi.

07.01.2009. plkst. 12:01
feins feins bet taja programa netrenne plecus
07.01.2009. plkst. 13:12
trainer trainer tā ir bāzes programma, pleci nav bāze - tu vari pielikt plecus treniņa beigās kādai no dienām klāt
07.01.2009. plkst. 13:18
feins feins taa ir speeka programma, jo man likaas ka lai uztreneetu speku vajag vingrinajumus taisiit kaadas 15-20 reizes
09.01.2009. plkst. 23:23
feins feins es eju ari basketbolaa(varbut tas ko maina nez..)
09.01.2009. plkst. 23:32
trainer trainer nē, nepareizi - 15-20x spēku nepalielina - tas ir fitnesa/reljefa/piedzenošais treniņš. bāzes vingrinājumiem parasti tik daudz atkārtojumus vispār programmās netaisa.
10.01.2009. plkst. 13:20
feins feins kas ir no 1dienas izversana ar hanteleem vai trenazierii, bicepss hummer?
14.01.2009. plkst. 12:52
trainer trainer hantelu izvēršana - apgulies uz sola un hantles nevis cel kā stieni bet no augšas laid lejā negriežot rokas - rokas jāmēģina turēt maximāli taisnas, pirms tam tikai kārtīgi iesildies, lai nesatraumētos.
alternatīva Taurenītis trenažierī, bet nav tik efektīvs.

Hummer: bicepss stāvus ar hantelēm negriežot rokas - respektīvi, paņēmi hanteles un cel augšā delnas ar hantelēm negriežas. tas trenē bicepsa apakšējo daļu. nosaukums āmurs ir no tā, ka atgādina kustību ar āmuru ;). Vari variēt - sākumā uztaisi ar griešanu (sublimāciju), kārtīgi augšā iizgriežot delnas, jutīsi garo bicepsa muskuli, un piedzīsi ar "hummeru"

14.01.2009. plkst. 13:24
feins feins vari pateikt kaadus 2-3 vingrinajumus ka uztreneet satverienu(rokas apaksdelmu)?
15.01.2009. plkst. 20:31
trainer trainer Viens no efektīvākajiem - pievilkšanās. ja viegli iet, uzliec jostu ar papildus svaru ripām.

Vēl var taisīt uz sola apsēdies, elkoņi uz sola, bet delnas pāri sola malai. paņem stieni rokās tādā pozīcijā un tā kā ripini to līdz knapi noturi ar pirkstiem, pēc tam atkal satver pilnā tvērienā.

16.01.2009. plkst. 10:50
feins feins cik ilgi to programmu taisiit?
02.02.2009. plkst. 18:14
trainer trainer 6-8 nedēļas
03.02.2009. plkst. 10:54
rocknrolla rocknrolla Trainer izveido man teniņprogrammu 3 dienas nedēļā, lūdzu.
Ņemot vērā, ka kājas tikai tagad pēc ilga pārtraukuma atsākšu ka4āt :)

Mani parametri : augums 170cm svars 62 kg, 16 gadi


Liels paldies, jau iepriekš :)

05.02.2009. plkst. 19:54
trainer trainer es tev ieteiktu sākt ar 5x5 programmu: http://www.irlaiks.lv/health/sport/training/article.php?id=6034258

ideja tāda - ņem svaru, ar kuru vari uztaisīt 5 pieg. pa 5 x; ja gribi spiest uz masu, tad pauzes starp piegāieniem 1,5min, ja spēku - tad 3 min. kad vari uztaisīt, nākamajā nedēļā liec klāt 2,5kg.

06.02.2009. plkst. 11:01
shakalis shakalis Es gribēju pajautāt,vai ir labi,ka taisa grudaku ar 5 dazādiem vingrinājumiem?:)Tie ir horizontālais sols,vertikālais sols,taurenītis,ar hantelem uz horizontālā sola,gan slipā taisu spiešanu uz augšu un to teurenīti laikam ta viņu sauc!:D
Un vai,kads nevaretu kko ieteikt,lai efektivak uztrenetu krūšu muskulus lielākus gan augšdalu, gan apakšdaļu,jo savādak man prese ir gandriz vienā līmenī ar grudaku!!?!:@:@

08.02.2009. plkst. 14:37
trainer trainer shakali, tu vienā dienā tos 5 vingrinājumus taisi? ja 1 dienā, tad būs par daudz. spiešanu taisi ar pauzēm?
tev arī varu ieteikt spiešanu taisīt pēc 5x5 programmas, ja gribi masu krūtīm, tad pauzes taisi mazākas. ja taisīsi pārāk daudz vingrinājumus krūtīm, tās nevarēs atjaunoties un rezultāta nebūs.

09.02.2009. plkst. 10:55
davus davus trainer man ari varetu sastadit treninu programu eju 3 reizes nedelja uz zali
mans augums 178 cm,svar 64kg un 15 gad ir

09.02.2009. plkst. 21:45
1-2021-4041-43 (43 atbildes)
Translate

Šodien

2019. gada 20. novembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Pasākumi

„Klusā pretošanās. Krievu piktoriālā fotogrāfija. 1900-1930”

1920.-30.g. krievu fotoavangards –Aleksandrs Rodčenko, Els Ļisickis, Boriss Ignatovičs u.c. – pārcietuši totalitārā režīma vajāšanas un represijas, kļuva par Krievijas un vispasaules...