Forums

edzhuss edzhuss Dabūt masu.
Sveiki.
Tātad man ir 17gadu,sveru bišk vairāk par 50kg un esmu 1.80 garš,droši vien saprotat,ka esmu ļoti kaulains.Es vēlētos sev uzaudzēt masu un padarīt resnāku vidukli,jo viņš ir ļoti tievs. Lūdzu iesakat kādu treniņprogrammu,ko var veikt mājās,jo nevaru atļauties aiziet uz fitnesu. Nevajag man baigo masu,bet,lai vismaz izskatītos acīm tīkams. Pāris mēnešus jau esmu sācis kačāties mājās:cilāju svara bumbu,taisu vēderpreses,mugura preses,bet diemžēl piepumpēšanās ir bišķiņ man pa grūtu,vairāk pa 10 nevaru. Vēl man mājās ir liela vāze(man līdz nabai),kura sver pāris KG. Tad es gultā noguļos uz muguras un spiežu 50x ik pa pauzēm. Kopā ņemu 4pauzes,sanāk 200x. Svara bumbu es cilāju apmēram 50x(viņa ir daudz smagāka par vāzi),vēdera preses 50x un mugura preses arī 50x. Kačājos jau kādus 1-2mēnešus,katru dienu,prese ir redzama ļoti minimāli un rokām ir lielāki muskuļi,bet šā vai tā esmu tievs,visvairāk gribu dabūt sev normālu vidukli,tāpēc lūdzu palīdzat. :)

04.02.2011. plkst. 21:19
pamparam pamparam Man problēma ir tieši gandrīz tāpat. Es arī labprāt gribētu dzirdēt, ko varētu darīt mājas apstākļos lai uzdzītu massu. Un vienu es tev uzreiz varu pateikt. Nav vērts kačāties, ja tev nav tauku(massas), jo muskuļi sāk parādīties, tikai tad kad ir massa, respektīvi kačājoties, tauki sadega un parādās muskuļi. Bet anyway, es arī par massu gribu zināt to pašu ko tu! :)
06.02.2011. plkst. 23:26
nilz nilz no vienas puses smiekligi, no otras puses, vismaz var redzet ka Tev ir apnhemiba un kaut ko vismaz megjini darit, bet lieta tada, ka vaig treneties, retak, bet kartigak (ar pietiekoshu svaru-slodzi muskuljiem, uz zemaku skaitu atkartojumiem, nevis 50x...)

a pirmas komentetajs galigi auzas brauc, ja muskulji aug labak kopa ar taukiem, nevis, kad tauki jau ir, un tad trenesies un domasi ka muskulji atrak augs, tira muskulju masa aug lenak jaa, bet vinha aug ka lai saka labak - tad kad rij kartigi un naks klat ari liekais un galja augs labak, tik pec tam to lieko bus japadzen nost atiecigajiem kermenja tipiem kam ar to problemas.

p.s autoram ieteiktu, uztaisit kaut kur majas stieni pie ka pievilkties, un nevis spaidit vazi gulot gulta, bet pumpeties liekot kaut ko uz muguras, vai saliekot ko mugursoma un uzvelkot(pamazam palielinot svaru)
ja gribi masu, par preses drochishanu aizmirsti, lieks kaloriju paterinjsh.

07.02.2011. plkst. 13:27
pamparam pamparam Bet reāli mājas apstākļos, kur man nav iespējas uzstādīt stieni, kur pievilkties utt, ar kādiem vingrinājumiem visefektīvāk ir uzlabot savu virsbūvi (muskuļi)?
07.02.2011. plkst. 17:49
pecha pecha Ja tev nevar majas ierikot stienu vai kko tadu, tad vnks turpini ar to pashu pumpeshanos.. megini kapinat reizes... kaut arii nevari, megini katru dienu vairak uztaisiit!.. :) un reku araa jau pavasaris.. takaa, kad brauc ar sabiedrisko pasties, vai tev blakam majaam nav kada skola, vai sporta laukums kur ir stieni.. un ja ir, tad atrodi laiku lidz vinjiem aizskriet un tur tu varesi darities.. gan muguru, krutis, rokas, presi.. :)
10.02.2011. plkst. 13:19
1-5 (5 atbildes)
Translate

Šodien

2019. gada 20. septembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Pasākumi

Cēsu skolniekiem mācīs Cēsu novada vēsturi

Ar Cēsu pilsētas domes ierosmi ir izveidota jauna mācību programma „Cēsu novada vēsture”, kas jau šogad tiks realizēta Cēsu pilsētas skolās. ...