Forums

pamparam pamparam Atspiešanās.
Sveiki.

Vērsos pie jūms ar jautājumiem saistībā tieši ar atspiešanos. Tātad gribētu painteresēties par lūk šādām lietām :
- Kad vispareizāk ir atspiesties? (no rīta, pēcpusdienā, vakarā)
- Atspiesties ieteicams (pirms, vai pēc ēšanas)
- Cik reizes dienā un pa cik piegājieniem ieteicams atspiesties, lai efektīvi nostiprinātu krūšu un roku muskulatūru?
- Kāds atspiešanās veids būtu visefektīvākais priekš krūšu muskulatūras attīstīšanai?

Būtu ļoti priecīgs, un ļoti pateicīgs, ja kāds varētu atbildēt uz šiem jautājumiem. Liels paldies jau iepriekš!

23.12.2010. plkst. 18:13
sobaks sobaks -Nu manupraat laikam KAD, nav iisti noziimes, es pats esmu darijis to peec pashsajuutas, kad vislabaak juuties ( vai kad esi noveerojis , kad pashsajuta laba )
-Domaajams, ka vairums piekristu , kad pirms eeshanas ( jo peec trenina vajag uznjemt uzturvielas )
-Es kad taiisiju, kad nebija iespeejas tikt lidz zaalei - taisiiju 3 piegaajienus katram vingrinaajumam, lidz sabruuc uz griidas
-tur jau var varieet daudz un dazhaadi - plati rokas tureet, normaali plecu platumaa, shauraa ( tas arii uz tricepsu papildus stradaas vairaak), kaajas uz kreesla utt..

26.12.2010. plkst. 00:13
pamparam pamparam gribēju vēl painteresēties, vai tas būtu pareizi, ja es atspiešanos taisītu piem. pa 3 piegājieniem, un sākot pirmo piegājienu ar kkādām 5reizēm, tad otro ar kādām 10reizēm, un trešo ar 15reizēm. Gribēju painteresēties vai tas ir pareizi, vai tā var! :)
25.01.2011. plkst. 21:15
nilz nilz 1 vienalga, tad kad esi pirms treninja paedis vismaz divas edienreizes kura viena ir uzsukusies pilniba un otra ir sukshanas procesa(manas domas)
2 ne atrak ka 40min pec eshanas.
3 nezinu tadu treminu ka "nostiprinat muskulaturu", paljubomu nevis cik reizes diena, bet ne vairak ka 2x nedelja.
4 atspieshanas ir atspieshanas tur nekas efektigaks nebus, mainot roku platumu un izvirzijumu var nobidit slodzi vairak uz kadu noteiktu muskulju grupu, ka triceps, pleci. krutis visslabak strada defaulta biku platak par pleciem un viss(manuprat)

25.01.2011. plkst. 22:21
nilz nilz ja atspeidies bez atsvara tikai ar savu svaru neskaiti reizes, tris piegajienus taisi>
pirmaja kad juti ka vel varesi apm 3 piegajienus un tas butu tavs maksimums
otraja ganadriz maksimumu, lai paliek 2-1 piegajiens lidz galigam maksimumam
treshaja, spied ara visu ko vari, ta lai pie pedeja piegajiena nespeja vairs piecelties un atsities ar seju pret gridu (bez pedeja, tresha punkta daljas var iztikt :D)

25.01.2011. plkst. 22:25
pamparam pamparam ok, liels paldies par padomu. Savādāka vigrinājuma nav lai ātrāk un efektīvāk uzdzītu krūšu musklulatūru nav?! :)

Vai tomēr visefektīvākais ir atspiešanās?! :)

26.01.2011. plkst. 23:14
nilz nilz nu protams ka stiena spiesana gulus ir daudz efektigaka, un vari progreset normali, bet es jau sapratu ka tu gribi tikai atspiesties, un nav iespeja tik pie stiena un spiesanas sola :)
26.01.2011. plkst. 23:17
edmunds edmunds Lai uzdzītu krūtis hanteles ir efektīvākas par stieni. Ar stieni sākumā var uzdzīt spēku un pēc tam ar smagām hantelēm masu.
27.01.2011. plkst. 01:44
pamparam pamparam Liels paldies par padomiem! ;)
27.01.2011. plkst. 23:16
1-9 (9 atbildes)
Translate

Šodien

2019. gada 18. septembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Pasākumi

„Komutatora” piedāvājumā šonedēļ – „Muskuļdarbināmie mehānismi”

4. gadsimtā pirms mūsu ēras Maķedonijas karaļa Filipa kara inženieris Poseidons izgudroja torni ar muskuļdarbināmu piedziņu, kuru no iekšpuses darbināja cilvēki. ...