Forums

newbie newbie Kas mekle atri iegut masu ir programma
http://www.bodybuilding.com/fun/hitworkout.htm

taisu sho programmu ir ok, sastadija profesionali no bodybuilding var uzticeties :)

06.04.2010. plkst. 23:40
newbie newbie butiba ir vienkarsa, maksimali maksimali atri uzdzit masu, iespejams daudzi brinisies kapec tik maz te viss ir? isteniba lielaka dalja programmu ir kljuda daudzajos setos un atkartojumos, masai trenins jabut 45 min apmreram, jo ka saka speci, tad daudzie atkarotojumi IZDEDZINA glikogenu un un nestimule muskulju augsanu!

panem iesildisanos ar 50% no max svara ko izmantosi piegajiena, kadi 4-6 atkartojumi ir ok

reizi nedelja 20 min Cardio uz ritenja , vai celinja vairak iNE ,jo vajadziga ir MASA, MASA!!

Programmu taisu 3 reizes nedelja un 1 diena starpa

Barbell Squats: 1 Set Of 8-10 Reps
Leg Extensions: 1 Set Of 8-10 Reps
Lying Leg Curls: 1 Set Of 8-10 Reps
Dumbbell Pullovers: 1 Set Of 8-10 Reps
Military Press: 1 Set Of 8-10 Reps
Seated Cable Rows: 1 Set Of 8-10 Reps
Barbell Bench Press: 1 Set Of 8-10 Reps
Barbell Curls: 1 Set Of 8-10 Reps
Seated Triceps Press: 1 Set Of 8-10 Reps
Pullups: 1 Set Of 8-10 Reps
Bench Dips: 1 Set Of 8-10 Reps
Standing Calf Raises: 1 Set Of 8-12 Reps
Crunches: 1 Set Of 10-15 Reps

taka atkrtojumu skaits un piegajienu ir maz (1x). tad jaizmanto tads svars, lai 8 reize ir knapi knapi, bet pats galvenais tehniski pareizi visi vingrinajumi, ta manuprat ir vislabak! Var itka no 8-10, es njemu 8 un ar lielaku svaru, ja kad snem 10 tad laikam mazaks galvenais te lai ir leni un precizi viss izpildits un izpildot pedejo reizi ir labi jajut muskulji. Man pagaja laiks kamer atradu vajadzigo svaru bet tagad ir ideali, un programma tiesam laba, taka te daudzi foruma mekle atru programmu masai tad masas butiba ir trenins Lidz 45 minutem un te ir ok


un galvenais ir shi fraze ''This full guide will get you growing like crazy!''

pie pareizas esanas un atputas var dabut labus rezultatus! patreiz sho progu pildu un esmu loti pat apmierinats :)

06.04.2010. plkst. 23:59
peter peter tas nozīmē tu visas trīs dienas taisi vienus un tos pašus vingrinājumus ?
07.04.2010. plkst. 00:26
newbie newbie nu var sadalit es nez isti! Ja baigi gribi, tad ta butu norm

Rokas (triceps+biceps)
Krutis+Mugura
Pleci+kajas


07.04.2010. plkst. 00:34
newbie newbie Tas butu ok iesacejiem, bet ja ej kadu laiku apmeram kadus 4-5 meneshus, tad man treneris ieteica sadalit splitu 2 daljas tas ir

3 dienam

Kajas+triceps+biceps
Krutis+mugura+pleci
Kajas+triceps+biceps


4 dienam

Kajas+triceps+biceps
Krutis+mugura
Kajas+triceps+biceps
pleci

Te maz vignrinajumu un 4 dienam isti neiederas laikam :D bet 3 ideali man liekas
Un visus shos vingrinajumus liec klat :) Man jautajums mosh kads zin, vai nav labak Seated Triceps Press vieta panemt guloso franchu spiesanu 1x8 ar kartigu svaru? itka gulosa franchu spiesana sauraja esot labaka masai tricepsam, nez isti??




07.04.2010. plkst. 00:41
nilz nilz ja biju manijis, shito hit programmu, es atceros kad sakuma saku iet uz zali es nezinaju par tam lietam itd, es ari treneju visu katru apmeklejuma reizi tb 3x nedelja ar vienu dienu starpa, iesakuma man progress patika, pec tam salasijos viss kaut ko itd, tagad vairs nezinu...

p.s esmu dzirdejis shita hit programma strada tik uz dazhiem cilvekiem(katra zinja ne uz visiem) nezinu pats neesmu megjinajis, bet tur princips cik esmu sapratis, piem kamer strada viens muskulis otrs atputisies nakosho vingrinajumu vai divus, tad atkal vinsh kaut kas tads, nu nez shoku kjermenim var iedot ar tadu progu tas jau protams, bet ne jau parak ilgi :) nez varbut bus japamegjina

Tu jau vinhu ilgi taisi? kadi panakumi, cik kur kas uzaudzis kada laika posma? ka Tu juti to ka ir "ok" :?

07.04.2010. plkst. 00:46
nilz nilz p.s shito programmu nav jegas dalit, tad vispar nebus tas efekts kas ir domats no vinhas - manas domas.
vinha ir tada kada ir, neko tur dalit nevar ;)

07.04.2010. plkst. 00:50
newbie newbie vel kipa loti svarigi, ka jaseko lidzi progresam! Sakuma teiksim spiesana guljus panem kadus 50kg un cel 10 reizes, nakama liec klat 2,5kg un pacel 8reizes, nakama nedelja vai vel velak 52,2 atkal bet tad 9 reizes jau, Tad kad varesi 52,5 jau 10 reizes pacelt, liec klat svaru atkal! Un tad akal no jauna!

Shita es stradaju :)

07.04.2010. plkst. 00:52
nilz nilz baigi izdomajis :)
bet manliekas baigi gruti notrapit uz kaut kadu svaru kur zinasi ka Tev tas bus maximums uz 8-10x, nezinu cik ilgu laiku man vajadzetu, jo taja programma ir ta domats, ka vaig pilnigi visu maximumu izlikt tajas 8-10x ja Tu uzcel 10x un juti ka butu varejis veel lidz 12x tad atkal mazaka jega bus.

07.04.2010. plkst. 00:58
newbie newbie Galvenais parstat domat ka lai dabutu massu vajag pec iespejas garaku programmu :) tie entie seti tikai nomoka bet neaudze neko :(. Lai ari kaa, es taisu sho progu un edu normalu paiku, vistas filejas, biezpienu, no rita olas, bananus, shokolades batoninjus,! tieksim ka ir izraknajos pa visadam program vis visadam, sakuma likas ka parak maz bus, bet kad saku viss vnk saka augt atrak ka ar 3x12 progu :)
07.04.2010. plkst. 01:02
nilz nilz p.s newbie, kapec tik velu neguli, kachaki visi sen jau gulj, kuriem nav offseason :D
es varu atmazatsa ar to ka esmu slims un man ir caureja :D:D:D (nopietni) sho nedelju vispar zale sanaks izlaist domaju, bushu novardzis ka nezinu kas un iztirijies :D

07.04.2010. plkst. 01:04
newbie newbie da jagulj ir :D tas toch :D bet tomer padalitities iespaidos gribas :)

nu nez es gan labi trapu, 8 reizes es varu ar 52,5 pagaidam :) (man max spiesana 75,5kg bet ta tikai 1 reize) ar hantelem ir savadak jaliek mazak svars, jo biceps teiksim baigi jutigs, pieliksi 2,5 un vari ari to svaru nepacelt 8 reizes :( bet vispar labak laikam 10 reizes ne 8 sakt taisit

07.04.2010. plkst. 01:07
nilz nilz 3x12 progu tas ir kas? cik zinu tas tik piedzenoshajiem domats un reljefam vairak.
protams ka visi seti un atkartojumi nomoka un nav jegas no tiem, jo reali tik pirmos 8 tu varesi atdot pilnu atdevi un viss apm.


p.s nezinu ko tu domaji ar bicepsa vajumu hantelu spiesanaa, varbut tur biji domajis tricepsu :?

07.04.2010. plkst. 01:12
z35irs z35irs newbie, prieks, ka beidzot kads ir sapratis par treninja intensitati - jo mazak laiku un vairak energijas tu patere zaale, jo labaku iespaidu tas atstaj uz muskulu masu. Normals treninsh masai 40-60min
07.04.2010. plkst. 12:03
z35irs z35irs bet par programmu, nemaku teikt, noteikti netaisisu, mani apmierina maneja.
07.04.2010. plkst. 12:04
newbie newbie es programmu nedalu! taisu visus vingrinajumus viena diena :) sr hantelem un parejiem svariem ir tapat, panem svaru ar kuru tu uztaisi 10 reizes un pec 10 vairak nevari to vingrinajumu fiziski uztaisit, nakoshnedelj liec klat svaru un taisi 8 reizes un ta talak :)
07.04.2010. plkst. 17:14
z35irs z35irs dari kamer iet labuma. Velak tev katrs kilograms naks klat arvien lenak. Es lidz shim no visam programmasm esmu 'audzis'. Domaju, ja taisito to, ko taisiju pasha sakuma, rezultati, protams, nebutu tadi, kadi ir tagad. Tas pats attiecas uz tevi, kad juti, kad progress rimstas, maini.
07.04.2010. plkst. 21:22
z35irs z35irs p.s. - Personigi man nekad nav patikushas haotiskas programmas, ja ta var teikt. Muskulus pareizi baroju un pareizi atpushos, jutos gandarits.
07.04.2010. plkst. 21:26
newbie newbie galvenais jau paika! trenins tas ir tikai taa, jebkursh pareizs muskulju noslogojums dod rezultatus :) nez lai cik divaini nebutu, tad ar sho progu man iet labak ka ar specialu sadalitu pa daudziem piegajieniem (klasisko laikam) iespejams tapec ka taa veca proga man aiznjem 1.5 stundas protams nogurst viss itka normali bet tomer neaug taka vajag tadelj jamaina bija uz sho! redzes ka bus kadus 2 meneshus pastradas ja bus sudigi un progress apstasies bus jamaina! :)
07.04.2010. plkst. 21:47
newbie newbie zefir tu mosh nezini, ja nomainitu Bench Dips uz atspiesanos lidztekas nebutu labaki rezultati? un ja nomainitu tricepsa presi ar hanteli uz sauraja tveriena? Itka jau noslogo normali bet vai nebutu vel labak, jo itka skaitas ka saurais tveriens speisana ir labaks un atspiesanas lidzetekas ar savu svaru, ko saki?
07.04.2010. plkst. 21:54
z35irs z35irs Ja tu man prasi, ar mani ir ta, ka pirms es trenejos pec savas tagadejas programmas, es meneshus divus/triis tricepsu treneju tikai uz lidzstekam-ta ir baaze. Veicu 10 setus ap 10-12 atkartojumiem ar svaru. Protams, sakuma uzreiz nevareju visu, pec 5. bez svara, pedejas divas ar atsvariem, tas nav tik butiski. Pedejas divas nedeljas, kad tiku ar to gala, pietika speka, piepumpejos, piedzinu shaura tveriena (rokas pavisam kopa) 2 setus, cik var, vairak man neko neljava, ja ta var teikt, patiesiba ari nevareja. Tada veida, trenera vardiem sakot: 'trene 'kopejo apjomu" Ta ka triceps veido 2/3 cilveka rokas augshdaljas un trenet tos kartigi loti svarigi vismaz man, es neiebildu. Bez tam sajutas ari bija 'patikamas', ja saproti, ko domaju.

Par atspieshanos uz sola jeb, ka tu teici - bench dips!? - manuprat, loti labs vingrinajums, esmu daudz ar to stradajis, bet ari ar svaru uz kajam. Bet vai tev vajag mainit, es neamku teikt, ja gribi - pamegini, tapec jau rezultati sliktaki nepaliks, tiksi pie viedokla, ka neka - tev jau jamekle tas, kas ir vislabakais tieshi TEV, nevis tam tur chalim uz vaaka.

Sobrid es pats personigi bicepsu/tricepsu treneju pec noteiktas metodikas 3*6/8/10
Treninsh ietver tris grupu vingrinajumus
1-speka 3*6/6/8
2-masas 3*/8/8/10
3-detalizacija, izolacija vai ka saka 'pieslipeshana' 3*/10/10/12

Par drop setiem, izmainjam vingrinajumos un tehniku es nerakstishu, baigi gari, bet princips ir tads, ka tu sac ar speka vingrinajumu, respektivi uz lidzstekam vai shauraja tveriena, turpini ar franchhu spieshanu vai hanteli aiz muguras sedus, un piebeidz pie bloka. Galvenais visu dari ar tadu svaru, lai pedeja reize tev ir bez maz vai ar 'chiitu' jaizspiezh.

Bet iegaume, ja tagad izlemsi treneties pec lidzigas metodikas, tev naksies kardinali mainit savu tagadejo programmu ta, lai pirms shi treninja rokas nesanemtu aprak lielu slodzi. Es trenejos 5x nedelja, respektivi:
1-krutis+triceps pie bloka 10x10, prese
2-mugura+biceps pie bloka 10x10
3-kajas
4-pleci
5-kartiga atputa pirms 6dieans treninja
6-rokas (triceps/biceps)

Zinu vechus, kas pec kajam taisa plecus (daudzi ta dara, ta var), es ari esmu meginajis,bet man personigi nekas spidosh nesanaca, jo pec saviem kaju treninjiem, godigi sakot 'neko vairak negribu redzet', kur vel meginat dziit asinis uz augshu.

Ka redzi, ar katru bazi stradaju atseviski, tadejadi nelaujot muskuliem pargurt, ari intensitate sanak krietni augstaka un atputa garaka.

Ar programmam ir ta pat ka ar darbu - vari stradat uz pus slodzi, bet kartigi, vai stradat pilnu slodzi, dziit haljavu lidz vakaram, protams, var ari stradat pilnu slodzi un kartigi lidz vaakram, bet ilgstoshi tas parasti nav :))

isak sakot, skaties pats, tev ar sevi jadziivo! :)

08.04.2010. plkst. 14:07
1-2021-38 (38 atbildes)
Translate

Šodien

2019. gada 17. septembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Pasākumi

Portugāļu flīžu māksla

No 4.marta Dekoratīvās mākslas un dizaina muzeja vestibilos būs skatāma ļoti interesanta portugāļu flīžu mākslas izstāde....