Forums

newbie newbie ko sakat par sho labai masai 3 dienas?
http://www.bodybuilding.com/fun/idssports10.htm
20.03.2010. plkst. 23:31
trainer trainer Izskatās tīri ok!
22.03.2010. plkst. 13:55
martins079 martins079 Nevar to programmu sadalīt tā, lai treniņi ir pirmdienā, trešdienā, piektdienā, tas neko daudz nemainīs?
22.03.2010. plkst. 22:59
newbie newbie tas reizes spesana gulus nav pa daudz 3x12?
22.03.2010. plkst. 23:32
trainer trainer ja plāno 3 dienas nedēļā, tad būs ok, jo tur kā redzams sadalīts, lai vari 4x nedēļā pēc šīs programmas strādāt.
10-12x ir tieši laikā, taču jāņem vērā, ka jāuzņem pietiekoši daudz olbaltumvielu, pretējā gadījumā progress var arī nebūt, ja muskuļi nespēs atjaunoties. Tev vajadzētu ne mazāk kā 2g proteīnu uz tava svara kilogramu.

23.03.2010. plkst. 12:22
newbie newbie Treneri, nebutu labak 4x6 un 55-60%% no max svara? vnk eju 4 meeneshus uz zāli.... Merkis masa!!! Un pec treninja ieveroju edienu, apedu 4 sierinjus un izdzeru 0.5 kefiru! vakara edu biezpienu, dazreiz putru, ap pusdienam edu kkadu shokoladi + pienu ... no rita biezpiens, glazes 2 piena, pirms guletiesanas biezpiens.. dazreiz auzu parslu putra
23.03.2010. plkst. 17:08
atoms atoms tava dieeta ir vienkaarsi graujosa ;D vieniigais manupraat ir biezpiens uz nakti, pareejais garaam... par treninu gan prasi trainer, jo par to es veel esmu maaceklis :D

Treneri, nebutu labak 4x6 un 55-60%% no max svara? vnk eju 4 meeneshus uz zāli.... Merkis masa!!! Un pec treninja ieveroju edienu, apedu 4 sierinjus un izdzeru 0.5 kefiru! vakara edu biezpienu, dazreiz putru, ap pusdienam edu kkadu shokoladi + pienu ... no rita biezpiens, glazes 2 piena, pirms guletiesanas biezpiens.. dazreiz auzu parslu putra

23.03.2010. plkst. 19:24
nilz nilz biju dzirdejis ka citi, biezpienu pirms guletieshanas eda pacinju, tad pa nakti celushies (5h pec guletieshanas)
un edushi veel vienu paku biezpienu(180-200gr kadas tur vinhas ir)
citi ta ari vienkarsho proteinu ir darijushi, tik reti kursh izturejis vairak par nedelju :D:D:D

no rita biezpienu nav jegas est, kaut aped visu pachku, tas viss uzsucas organisma ~5h laika, tev kungjis bus piebazts un jutisies teuretiski paedis prokastis, bet jegas nebus, lidz pusdienam, tavs kjermenis uzsuks kadus paris gramus olbaltumvielu, cik zinu ta...

23.03.2010. plkst. 19:35
newbie newbie neko graujosu dietisku neredzu! nodrosinu vajadzigo olbaltumvielu daudzumu organisma un oglhidratu, vakarinjas protams apedu kadus kartupeljus un karbonades!
23.03.2010. plkst. 21:33
newbie newbie pa retam pec treninja iehavoju 2 bananus klat :) nu nejau visi ir biezie kuri var eest meslus kimiju
23.03.2010. plkst. 21:35
atoms atoms ar vaardu dieeta nav jasaprot dieetisks, bet gan edienkarte, domaats bija tava dienas edienkarte...
un to ko nezini nevaig saukt uzreiz par meeslu!

23.03.2010. plkst. 23:12
trainer trainer newbie, ja tas ir viss, ko tu ēd, tad jāteic, ka diez vai tādā veidā tiksi pie masas :( tā pavirši parēķinot, olbaltumvielu tev sanāk ļoti maz uzņemt.

Rēķini, ka tev vajag 2g proteīnu uz katru tava ķermeņa kilogramu. paņem uz lapas sarēķini, cik tev sanāk pa dienu uzņemt.
Vēl iekļauj uzturā tunci savā sulā, zemesriekstus, cāli/vistu un proteīna kokteiļus, jo savādāk būs vēl vairāk jāed, lai salasītu nepieciešamo proteīna daudzumu.

Par atkārtojumiem: 6x vairāk jau uz spēku iet. Neteiksim , ka tīri spēks, bet ja gribi tieši masu, tad vajag muskuļus piedzīt 8-10-12x ir optimāli smukai masai, bet jāņem vērā, ka proteīns jāuzņem vairāk, lai muskuļi atjaunotos.

24.03.2010. plkst. 13:18
1-12 (12 atbildes)
Translate

Šodien

2019. gada 20. novembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Pasākumi

Gulbenes Pilsētas svētki 2009

24.jūlijā
11.00 Gulbenes novada Jauniešu diena 2009 „Sports ir zvērs!” Gulbenes pilsētas stadionā.
 
PILSĒTAS NAKTS
21:00 Kultūras centra iekšpagalmā DISKOTĒKA un KONCERTS...